پست های مشابه

dr_zeynab_afsharpour

. به مجموعه اختلالات عاطفي در طي دوران قاعدگي، PMS گفته مي شود. . درمان غير دارويي: * كاهش مصرف نمك، قند وكافئين * ورزش * كلسيم * منيزيم * ويتامين B6 ، كه بايد جهت ميزان مصرفش با دكتر داروساز مشورت كنيد. . درمان دارويي: اگ پس از ٢ ماه بيمار به درمان غير دارويي پاسخ نداد، مي تواند جهت شروع درمان هاي دارويي به پزشك مراجعه كند. . . . . #ورزش #سلامتی #سلامت #درمان #پزشکی #دکتر #pms #پزشک #بیماری #دارو #ویتامین #مراقبت #داروخانه #داروسازی #دكتر #قند #درمانگر #مكمل #نمك #عاطفي #قاعدگي

08 بهمن 1399 17:28:12

12 بازدید

dr_zeynab_afsharpour

. اغلب نوزادان دچار كوليك هستند! متاسفانه جز صبر كردن درماني نداره فقط با راهكارهايي ميشه دردشو تسكين داد! . در آغوش گرفتن مهمترين راه تسكين نوزاده! . امكان خستگي و كلافگي والدين بسيار زياده، در صورت نیاز به استراحت، از دوستان، خانواده یا پرستاران کودک کمک بخواهید. کاهش سطح استرس در خود شما نیز به کودکتان کمک خواهد کرد. . كودك شما دچار كوليك بوده؟! . #كوليك #درد #گريه #آغوش #ماساژ_نوزاد #قنداق #حمام #پروبيوتيك #گريپ_واتر #تسكين #مسكن

12 اردیبهشت 1401 17:15:45

301 بازدید

dr_zeynab_afsharpour

. ماساژ تكنيكي مؤثر و ساده‌ است که والدین می‌توانند آن را امتحان کنند تا به بهبود حرکت و عملکرد روده‌ی کودکشان و همچنین رفع ناراحتی مربوط به یبوست کمک کند. . . . #كوليك #نفخ_شکم #والدین_سمی #يبوست #كودك_سالم #داروساز #نفخ #داروسازي #داروخانه #ماساژ_درمانی #نوزادي #نوزاد

08 اردیبهشت 1401 10:28:14

288 بازدید

dr_zeynab_afsharpour

😍 به نظر من بهترين كاري كه اين روزا ازمون بر مياد اينه كه بخنديم و با اين خنده به بقيه اميد بديم... با خندمون به بقيه نشون بديم كه هنوزم زندگي جريان داره، هنوزم ميشه شاد بود، هنوزم ميشه به آينده اميدوار بود، هنوزم ميشه هدف داشت و واسش جنگيد ! دقيقا مثل من و سعيد كه اين صفحه رو با يه هدف بزرگ دقيقا تو اوج همين روزا كه خيليا خسته و نااميد شدن راه انداختيم تا نشون بديم هنوز اميدواريم و واسه خواسته هامون تلاش ميكنيم تا بهشون برسيم 🥰💪🏼 . . . شاد و سلامت و ثروتمند باشيد 🌿 . . . . . ‏@life_harmony__ ‏@life_harmony__ ‏@life_harmony__ . . . #اميد#دکتر #داروساز #خاطره #دفتر_خاطرات #ازدواج #داروخانه #عشق #عاشقانه #سبک_زندگی #دونفره #آرامش #پزشک #سلامتی #انگیزه #روزانه_هاى_من #خاطره_بازی #روزمرگی #زوج_درمانگر #کرونا #در_خانه_بمانیم ‏#loveyourself #loveyou #doctor #druggie #apothecary #diary #lifestyle #corona #zisidreams

23 فروردین 1399 16:40:35

26 بازدید

dr_zeynab_afsharpour

. در اين پست به مقدمه اي در رابطه با ديابت كه خيلي از افراد به آن مبتلا هستند و در ادامه توضيحي در رابطه با ديابت نوع ١ پرداخته شده است! . در پست هاي بعدي انواع ديگر ديابت بيان مي شوند. . . . #انسولين #دیابت_نوع_یک #ديابت #لاغري #رژیم_غذایی #تندرستی #درمان #سلامت #لاغری

11 بهمن 1399 17:31:27

12 بازدید

dr_zeynab_afsharpour

. در اين پست به نوع آخر ريزش مو كه آلوپسي ناشي از اختلالات ساختاري مو است اشاره كرديم! . همچنين در ادامه توضيحات ، عكس هاي انواع آلوپسي كه در اين ٣ پست توضيح داديم آورده شده است. . 👈🏼ورق بزنيد . . . #رشد_موها #مواد_شيميايي #مراقبت_از_مو #شامپو_ضدريزش #مراقبت_پوست_مو #موخوره #بيمار #پزشكان

03 آبان 1399 12:11:39

85 بازدید

Zeynab

0

3

. نوع و زمان دریافت دوز سوم به این بستگی دارد که در نوبت اول چه واکسنی دریافت کرده‌ایم! ⬇️ افرادی که واکسن سینوفارم دریافت کرده‌اند بعد از چهار ماه و کسانی که واکسن اسپوتنیک و آسترازنكا دریافت کرده‌اند نیز عموما پس از گذشت شش ماه از نوبت اول، می‌توانند واکسن آسترازنکا را دریافت کنند. . افرادي كه در نوبت اول واكسن غير فعال بركت يا سينوفارم تزريق كرده اند، در نوبت سوم ميتوانند هر نوع واكسني ( بركت، سينوفارم و استرازنكا) تزريق كنند، ولي افرادي كه در نوبت اول و دوم واكسن فعال آسترازنكا يااسپوتنيك را دريافت كرده اند، در نوبت سوم آسترازنكا يا اسپوتنيك را مي توانند تزريق كنند! . . . #كوويد_١٩ #crona #كروناويروس #icu #پرستار #كرونا #who

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

dr_zeynab_afsharpour

Zeynab

0

3

. نوع و زمان دریافت دوز سوم به این بستگی دارد که در نوبت اول چه واکسنی دریافت کرده‌ایم! ⬇️ افرادی که واکسن سینوفارم دریافت کرده‌اند بعد از چهار ماه و کسانی که واکسن اسپوتنیک و آسترازنكا دریافت کرده‌اند نیز عموما پس از گذشت شش ماه از نوبت اول، می‌توانند واکسن آسترازنکا را دریافت کنند. . افرادي كه در نوبت اول واكسن غير فعال بركت يا سينوفارم تزريق كرده اند، در نوبت سوم ميتوانند هر نوع واكسني ( بركت، سينوفارم و استرازنكا) تزريق كنند، ولي افرادي كه در نوبت اول و دوم واكسن فعال آسترازنكا يااسپوتنيك را دريافت كرده اند، در نوبت سوم آسترازنكا يا اسپوتنيك را مي توانند تزريق كنند! . . . #كوويد_١٩ #crona #كروناويروس #icu #پرستار #كرونا #who

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن