پست های مشابه
bonyadsafineh
بچه ها عاشق بازی کردن هستند. با بچه ها بازی ماه رمضونی انجام بدهیم. 👆👆👆 #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #سرگرم_آموزی #بازی_کودکان #لی_لی_حوضک #ماه_مبارک_رمضان #لی_لی_حوضک_رمضانی #bonyadsafineh @bonyadsafineh #bonyadsafineh.fan
25 فروردین 1400 19:34:24
0 بازدید
bonyadsafineh
سلام به همه عزاداری هاتون قبول یه انیمیشن خوب با حس و حال اربعین دست سازندگانشون درد نکنه خدا قوت به تک تک شون #محرم #اربعین #انیمیشن #انیمیشن_محرمی #انیمیشن_مذهبی #انیمیشن_کودکانه #سفر_عشق
18 مهر 1399 13:35:50
6 بازدید
bonyadsafineh
ما که میمانیم، شما چی؟ به جاش چه کار جالب و سرگرم کننده ای انجام می دهید؟🧐 #روز_طبیعت #ماندن_در_منزل #سیزده_بدر #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #سیزده_بدر_درمنزل @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh.fan
13 فروردین 1400 05:43:56
0 بازدید
bonyadsafineh
آیا از قرنطینه و در منزل ماندن خسته شدید؟؟ چند روز؟؟حوصله تان سررفته؟! تحملتان تمام شده؟!خیلی خسته شدید؟! ✌خاطره ای از ۱۸سال اسارت شهید خلبان حسین لشگری، اولین اسیر ایرانی در جنگ تحمیلی و آخرین اسیری که آزاد شد. همسرشهید لشگری میگفت: خدا حسین را فرستاد تا سرمشقی برای همگان شود...اسیر که شد پسرش علی۴ ماهه بود و به هنگام آزادیش علی پسرش دانشجوی دندانپزشکی بود.. وقتی بازگشت از او پرسیدند: این همه سال انفرادی راچگونه گذراندی؟ و او گفت: برنامه ریزی کرده بودم و هر روز یکی از خاطرات گذشته ام را مرور میکردم. سالها در سلول های انفرادی بود و با کسی ارتباط نداشت، قرآن را کامل حفظ کرده بود، زبان انگلیسی میدانست و برای ۲۶ سال نماز قضا خوانده بود. حسین میگفت: از هیجده سال اسارتم ده سالی که تو انفرادی بودم سالها با یک "مارمولک" هم صحبت میشدم. بهترین عیدی که این ۱۸ سال اسارت گرفتم، یک نصفه لیوان آب یخ بود! این شهید می گوید: من مدت ۱۲ سال ( نه ۱۲روز یا ۱۲ ماه)در حسرت دیدن یک فضای سبز و یک منظره بودم، حسرت ۵ دقیقه آفتاب را داشتم... منبع:کتاب خاطرات دردناک.. ناصر کاوه #شهید #شهید_سرلشگر_خلبان_حسین_لشگری #بنیاد_سفینه #کتاب_خوب #بنیادسفینه #جنگ_تحمیلی #هفته_کتاب #سیدالاسراء #قرنطینه_کرونایی #خلاقیت_سرگرمی #bonyadsafineh @bonyadsafineh
27 آبان 1399 22:46:01
0 بازدید
bonyadsafineh
به درخواست شما عزیزان، زودتر گذاشتیم که زمان داشته باشید، انجام بدهید. 👆👆👆👆👆👆👆👆 #بنیادسفینه #کودک_و_ولایت #محرم #محرم_کودکانه #من_حسینی_ام #من_امام_حسینی_ام #بازی_محرمی #سرگرم_آموزی #بازی_هیجان_انگیز #بازی_اربعینی #اربعین #اربعین_کودکانه #بازی_آموزنده_جالب @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh_fan
20 شهریور 1400 14:24:50
25 بازدید
bonyadsafineh
عشق یعنی.... #عشق #خدا #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #کودک_خداجو #فطرت_پاک @bonyadsafineh #bonyadsafineh
07 آبان 1399 03:06:16
0 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
سلام سلام به همگی 💐 می دونم که دل تک تک شما برای جشن تنگ شده،الهی به حق این روز ها و شب های این ماه عزیز،ظهور مولامون(عج) نزدیک بشه و از شر این ویروس ناخوانده زود زود خلاص بشیم. 🤩ولی اشکالی نداره، ما جشن رو میاریم تو خونه هاتون!!! 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 پس زود زود عضو این پیج اینستاگرامی بشید تا یک جشن مجازی داشته باشیم: https://www.instagram.com/p/B_dhB38Dx9n/?igshid=2khcuo11oqef 💐اطلاعات توی همین صفحه و کانال های"بنیاد سفینه"اعلام می شه. با ما همراه باشید.