پست های مشابه
bonyadsafineh
دقت کنیم و حواسمون باشه،همه ی ماجرا رو نباید برای بچه ها بگیم. 👆👆👆👌 #حضرت_رقیه #بنیادسفینه #محرم #محرم_کودکانه #من_حسینی_ام #من_امام_حسینی_ام @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh_fan
21 مرداد 1400 06:40:39
25 بازدید
bonyadsafineh
توی کلاس های شیرین تر از عسل چه خبره؟ بچه ها در حین بازی و با روش سرگرم آموزی آیات کوتاه یا احادیث کوتاه قابل فهم برای بچه ها رو به همراه شعرش می شنوند و بازی می کنند و در پایان کلاس آیه یا حدیث مدنظر ملکه ذهنشون میشه. مثلا توی این جلسه:بچه ها،گل یا پوچ گروهی بازی کردند و برنده،آیه رو تکرار می کرد :"وشکروا نعمت الله"(2) هر کی تک بیاره" رو این جوری بازی کردیم که "هر کی مثل مربی بیاره" آیه رو می خونه. برای این که قدر نعمت بینایی رو بیشتر بچه ها بدونند چشم یکی از بچه ها رو می بستیم و با چشم بسته باید بقیه ی بچه ها رو که در حال خواندن آیه مدنظر بودن، رو می گرفت. بازی مورد علاقه بچه ها؛در حالی که دست در گردن هم داشتند،(قبل از کرونا این بازی انجام شده) به جلو و عقب می رفتند و مربی هم ،خلاف جهت اون ها،حرکت می کرد و شعر و آیه مدنظر رو با هم می خواندند: خدابه ما این همه نعمت دادہ. ماچی بگیم؟ماچی بگیم؟ واشکروا نعمت اللہ واشکروا نعمت اللہ خدابه ماعشق ومحبت دادہ. ماچی بگیم؟ماچی بگیم؟ واشکروا نعمت اللہ واشکروا نعمت اللہ سورہ نحل،آیه ۱۱۴ #شیرین_تر_از_عسل #بازی_کودک #سرگرمی_آموزنده #بنیاد_سفینه #بنیادسفینه #شکر_نعمتها #کلاس_اول #پیام_قرآنی #bonyadsafineh @bonyadsafineh
27 شهریور 1399 10:41:37
0 بازدید
bonyadsafineh
برای خوب شدن خط فعال سازی دو نیمکره لازمه این هم یه بازی جالب تقدیم به شما عزیزان #بهبود_خط #فعال_سازی_دو_نیمکره #کلاس_اولی_ها #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #سرگرم_آموزی #بازی_خلاق #قرنطینه_کرونایی #bonyadsafineh @bonyadsafineh
24 آذر 1399 21:59:20
0 بازدید
bonyadsafineh
دوست داشتی کدومش به تو می افتاد؟؟ 🤔🤔🤔🤔🤔👌👆 #شادی #بنیادسفینه #خانواده #بازی_خانوادگی #دورهمی #بازی_سرگرمی #سرگرم_آموزی #بازی_خلاق #چشایی #خوراکی #بنیاد_سفینه #خنده_شادی #خلاقیت @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh_fan
17 مرداد 1400 17:19:08
25 بازدید
bonyadsafineh
هیچی نمی گم، خودتون ببینید! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 #کربلا #محرم #محرم_کودکانه #بنیادسفینه #افتتاحیه #مراسم_عزاداری_کودکانه #هیأت_کودکانه #کودک_و_ولایت #خانم_نورانی #حسینیه_کودک_شهدای_گمنام #بازی_محرمی #خلاقیت #حضرت_رقیه #مراسم_حضرت_رقیه @bonyadsafineh #bonyadsafineh @fatemeh_ale_yami
17 شهریور 1401 03:53:00
7 بازدید
bonyadsafineh
بوی ظهور بیشتر از همیشه به مشام می رسد... 🌺🌼🌸🌼🌺🌸🌼🌺🌸 بالغ بر ٢٠٠ هزار نفر در کنار هم به همراه معصومیت کودکانه، همدلی، انرژی مثبت،بزرگترین گردهمایی برای ظهور، مدیریت عالی جمعیت جز لطف خدا و عنایت امام زمان(عج) قطعا چیز دیگه ای نبوده. 👌👌👌👌👌👌 کامنت" یا مهدی" و "اللهم عجل لولیک الفرج " روز جمعه ای فراموش نشه. (پ. ن ١:چشم دشمنا هم کور که خیلی لجشون دراومده) (پ. ن٢:قشنگ غربال های آخر الزمانی قابل رویته، اون هم با چشم غیر مسلح!) (پ. ن: اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است" (امام خمینی ره)) #بنیادسفینه #کودک_و_ولایت #سرگرم_آموزی #بنیاد_سفینه #خلاقیت #کودک_و_ولایت #دنیای_پاک_کودکی #ظهور #دعای_فرج #سلام_فرمانده #استادیوم_آزادی #ابوذر_روحی #۵_خرداد @bonyadsafineh #bonyadsafineh
07 خرداد 1401 14:23:41
33 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
*#پای_صحبت_استاد_چیت_چیان* *بچه رو از تو رحم بدیم به خدا* 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 مادر حضرت مریم از قبل از تولد فرزندش فکرش این بود که من بچه به دنیا بیارم و بدمش دست خدا. بره بشه همونی که باید بشه! پس خداوند فرمود (( فَتَقَبَّلَها بِقَبولِ حَسَن)) اونوقت یک اتفاقی می افته! وقتی مادر اینطوری بچه رو میده میره، به مادر میگن این بچه رو ازت قبول کردیم این بچه بچه ی ماست، عجالتاً این بچه رو بگیر یک مدت مادریشو کن و خدمتشو کن تا به سنی برسه که ازت بگیریم و از خونت ببریم. مادر حضرت مریم ایشون رو اینطوری بزرگ کرد. فکر نمی کرد بچه ی خودشه. بچه شو از قبل که تو رحم بود داده بود به خدا. *او فهمید که بچه، دوراقع بچه ی خداست و او دایه و خدمتکار بچه است. تو نظام تربیت خدا سپردنش دست او، وظیفه داره بزرگش کنه.* *اگر با این نظام کسی فکر کنه، مادر تو قسمت تربیت بچه اساسی ترین نقش سیاسی و اجتماعیشو داره ایفا می کنه.* شاهد مثال اینکه تو این عالم هر کس عالمو ریخته به هم اثر از مادرش بوده. @siadat_vezarat