پست های مشابه
bonyadsafineh
سلام سلام از دوستانی که تو جشن شرکت کردند خیلی خیلی ممنونیم این هم فیلم کاردستی جشن امروزمون،برای دوستانی که نرسیدند درست کنند. #بنیادسفینه #روز_دختر
01 تیر 1399 13:20:33
0 بازدید
bonyadsafineh
سلام سلام سه قسمت فیلم یه دقیقه ای غدیری داریم برای نوجوونای گل مون. قسمت اول تقدیم همه تون🌺 اگه خوشتون اومد و دوست داشتید دو قسمت بعدی رو ببینید دوستان دیگه تون رو هم به پیج "بنیاد سفینه" دعوت کنید: 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 https://www.instagram.com/bonyadsafineh #بنیادسفینه #عید_غدیر #عیدالاکبر #بازی #عید_غدیر_نوجوان
24 تیر 1399 10:06:13
2 بازدید
bonyadsafineh
در این شب قدر از همه ی بزرگواران، التماس دعا داریم ان شاءالله ظهور مهدی فاطمه(عج) #شب_قدر_کودکان #شب_قدر
23 اردیبهشت 1399 09:39:52
0 بازدید
bonyadsafineh
بسم الله الرحمن الرحیم سلام سلام ایده ی دکلمه ی گروهی برای نوجوانان گلمون (متن دکلمه خدمت شما) 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌺🌷💐 الف : اگر او سبب کمال دین است ... ب : اگر او از پیامبر و پیامبر از اوست... الف :اگر او دروازه ی شهر علم و پیامبر مدینه آن است... ب:اگر او محبوب خدا و پیامبرش است... ج: اگر او این چنین است... الف و ب و ج : چه کسی قادر است امام علی (ع) را به حقیقت معنوی اش بشناسد؟ الف و ب و ج :بارالها ! توفیق مان ده که لحظه لحظه ی زندگی مان علی گونه باشیم... د : غدیر فراموش شدنی نیست ، از یاد رفتنی نیست. ج: غدیر در درون دل های مومنان و سینه های راهیان حق و عدالت زنده و جاودانه است. الف:غدیر تنها یادآور سه شبانه روز ماندن پیامبر و صد و بیست هزار حاجی مسلمان نیست. ب:غدیر آخرین منزلگاه... 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 @bonyadsafineh #بنیادسفینه #عید_غدیر #عیدالاکبر #نمایش #عید_غدیر_نوجوانان #عید_غدیرخم #فقط_به_عشق_علی
20 مرداد 1399 19:54:53
0 بازدید
bonyadsafineh
سلام سلام ایده ی دکلمه ی گروهی برای نوجوانان گلمون (متن کامل دکلمه در پست بعدی گذاشته میشه ان شاءالله) 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 https://www.instagram.com/bonyadsafineh #بنیادسفینه #عید_غدیر #عیدالاکبر #بازی #عید_غدیر_نوجوانان #عید_غدیرخم
08 مرداد 1399 10:21:51
0 بازدید
bonyadsafineh
چه قدر این نمایش مون رو دوست داشتم. تو روزهای بدون کرونا تو کلی مهد کودک اجراش کردیم:"نمایش خونه کی از همه محکم تره؟" داستان هجرت پیامبر از مکه به مدینه و پنهان شدن ایشون در غار و کمک کبوتر و عنکبوت به امر خدا این هم شعر پایانی اش که سروده ی دوست عزیزم خانم ساجده طالبی هست: یه شبی از شبای خوبِ خدایِ مهربون آمادہ ی سفرشدن پیامبرِعزیزمون خواستن که ازمکه بِرن به سمتِ شھرِ مدینه تاکه پیامِ خدارو بِرِسونن به گوشِ ھمه امّا نقشه کشیدن،آدم بدا براشون تااینکه شهید کنن،پیامبرِ خوبِمون سرِ راہِ پیامبر،تویِ کوہ بود یه غاری تادیدن یه دونه غار،گفتن خداجون چه راھی از چشمِ دشمناشون،پنهون شدن پیامبر خیلی زود از آسمون،اومد پایین کبوتر آفرین به عنکبوت، آفرین به کبوتر شدند وسیله های نجات جون پیامبر پ. ن: شعر کامل رو تو آرشیو مون ببینید. پ. ن: خداوند در سوره ی توبه آیه 40 به این داستان اشاره می کنند. #ربیع_الاول #حضرت_محمد #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #غار_ثور #نمایش_خونه_کی_از_همه_محکم_تره؟ #نمایش_کودکانه #سلام_بر_محمد_(ص) #bonyadsafineh @bonyadsafineh
01 آبان 1399 09:29:44
0 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
#شهادت_امام_صادق