پست های مشابه
bonyadsafineh
آیا از قرنطینه و در منزل ماندن خسته شدید؟؟ چند روز؟؟حوصله تان سررفته؟! تحملتان تمام شده؟!خیلی خسته شدید؟! ✌خاطره ای از ۱۸سال اسارت شهید خلبان حسین لشگری، اولین اسیر ایرانی در جنگ تحمیلی و آخرین اسیری که آزاد شد. همسرشهید لشگری میگفت: خدا حسین را فرستاد تا سرمشقی برای همگان شود...اسیر که شد پسرش علی۴ ماهه بود و به هنگام آزادیش علی پسرش دانشجوی دندانپزشکی بود.. وقتی بازگشت از او پرسیدند: این همه سال انفرادی راچگونه گذراندی؟ و او گفت: برنامه ریزی کرده بودم و هر روز یکی از خاطرات گذشته ام را مرور میکردم. سالها در سلول های انفرادی بود و با کسی ارتباط نداشت، قرآن را کامل حفظ کرده بود، زبان انگلیسی میدانست و برای ۲۶ سال نماز قضا خوانده بود. حسین میگفت: از هیجده سال اسارتم ده سالی که تو انفرادی بودم سالها با یک "مارمولک" هم صحبت میشدم. بهترین عیدی که این ۱۸ سال اسارت گرفتم، یک نصفه لیوان آب یخ بود! این شهید می گوید: من مدت ۱۲ سال ( نه ۱۲روز یا ۱۲ ماه)در حسرت دیدن یک فضای سبز و یک منظره بودم، حسرت ۵ دقیقه آفتاب را داشتم... منبع:کتاب خاطرات دردناک.. ناصر کاوه #شهید #شهید_سرلشگر_خلبان_حسین_لشگری #بنیاد_سفینه #کتاب_خوب #بنیادسفینه #جنگ_تحمیلی #هفته_کتاب #سیدالاسراء #قرنطینه_کرونایی #خلاقیت_سرگرمی #bonyadsafineh @bonyadsafineh
27 آبان 1399 22:46:01
0 بازدید
bonyadsafineh
بچہ ھای عزیز اومدیم با یه بازی جذاب و زیبا ازامام های عزیزمون تا درخدمتتون باشیم تواین بازی مربی به بچه ھا می گوید:یامھدی، بچه ھا ھم بلافاصله دستای پرمھرشون رو روی سرشون میذارند. مربی :یاعباس؛ بچہ ھا که ایستادہ اند باید بنشینند،وقتی مربی مھربون بگوید: یاعلی، بچه ھا زود به عشق حضرت علی پا می شوند وھمه می ایستند و هر وقت یاحسین، بچه ھا با دستای کوچیکشون ،سینه زنی می کنند. #ما_ملت_امام_حسینیم #من_حسینی_ام #سردار_دلها_حسین #کربلا #الگوی_کودکان_حسین #مظلوم_حسین #بنیاد_سفینه #محرم #کربلای_حسین @bonyadsafineh
05 شهریور 1399 07:19:25
0 بازدید
bonyadsafineh
بازی تابستونی،چی پیشنهاد می کنید؟ 🤔🤔🤔🤔 #بازی #بازی_سرگرمی #بازی_خلاق #بنیاد_سفینه #آب_بازی_خلاق #سرگرم_آموزی #بنیادسفینه @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh.fan #bonyadsafineh._fan
06 تیر 1400 07:44:03
25 بازدید
bonyadsafineh
سلام سلام امروز آخرین پست هامون در مورد عید غدیر رو تقدیمتون می کنیم پس: آخرین قسمت" دویدم و دویدم " تقدیم به همه ی شما سفینه ای های عزیز: 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 @bonyadsafineh #بنیادسفینه #عید_غدیر #عیدالاکبر #بازی #عید_غدیر_کودکانه #عید_غدیرخم #فقط_به_عشق_علی
20 مرداد 1399 05:36:21
0 بازدید
bonyadsafineh
نماز و روزه هاتون قبول التماس دعا #ماه_رمضان #سفره_افطار
20 اردیبهشت 1399 16:50:14
25 بازدید
bonyadsafineh
*به نام خالق عشق حسین* یه عارفی ازم پرسید: خادم بودن یعنی چی؟ رجوع کردم به دلم...انگار قدرت تکلممو از الهام دلم گرفتم...خادم یه عاشقه...که این عشقشو با حتی کوووچکترین کار ها میخواد به امامش نشون بده.... یعنی یه دختر کوچولو که میخواد از زائرای امامش با همون هسته خرمایی که داره پذیرایی کنه....میشه؟ معلومه که میشه ... دل آدمایی که عشق به مولا توشه هر چیزی رو ممکن میکنه... این عشق با قلم خانم کلرژبرت به رشته تحریر دراومده... عشق کوچیکی که کارهای بزرگی ازش برمیاد. کتاب باران پشمک همین قدر زیبا وساده این عشق رو به تصویر کشیده.. امام علی (علیه السلام) فرمودند: کار خوب کوچک ، بزرگ است و کم آن زیاد. ما هم این شب ها دلمون به همین کارهای کوچیک خوشه.... "الهی تقبّل منا هذا القلیل" #اربعین_حسینی #ما_ملت_امام_حسینیم #باران_پشمک #کلر_ژوبرت #بنیاد_سفینه @boyadsafineh #boyadsafineh
16 مهر 1399 21:16:31
0 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
نمایش داستانی زیبا از حضرت معصومه(س) #بنیادسفینه #روز_دختر