پست های مشابه
bonyadsafineh
ارباب صدای قدمت میآید..... سلام حواسمون هست که صدای پای محرم داره میاد؟ حواسمون هست که امسال چراغ روضه آقا رو باید ما خانمها روشن کنیم؟ اگه سالهای قبل مردها میون دار بودن اگه مردها دست به جیب میشدن اگه مردها سینه میزدن و زنجیر، حواسمون هست امسال چراغ روضه خونگی باید روشن بمونه؟ اگه سالهای قبل خیلی هم مهم نمی دونستیم که توی خونه پارچه مشکی بزنیم چون مدام تو هیئت بودیم و اونجا رو مشکی پوش کرده بودیم امسال باید خونه رو مشکی پوش کنیم. باید به بچه هامون یاد بدیم که دلمون حسینیه است. هر شب یه ساعتی رو مشخص کنیم و روضه خونگی با بچه هامون بخوانیم چایی بذاریم😭😭😭 امسال سال صفر هست. سالی که هیچ سال قبلی مثل اون نیست و هیچ سال دیگه ای هم مثلش نمیاد. امسال میون دار روضه ما خانوم ها هستیم. هر شب یه قصه از کربلا بگیم😭😭😭 غفلت نکنیم. اگه یک خانواده ورشکسته معنوی شد باید از زن خونه پرسید. همون طور که اگه ورشکسته مادی شد از مرد میپرسند. پس مشکیاتونو آماده کنید. قند و چایی و بساط حلوا و شله زرد امسال میون دار ما خانم هاییم؛ ما که از خونه هامون بلدیم چطور بریم کربلا. #بنیادسفینه #کربلا #یاحسین #ما_ملت_امام_حسینیم #محرم #محرم_کودکانه #من_امام_حسینی_ام @bonyadsafineh
27 مرداد 1399 15:24:28
0 بازدید
bonyadsafineh
توی یه جشن خوب روز مادری در چند سال پیش: بچه ها،بازی " مامانم کدومه؟ " رو انجام دادند؛ یعنی با چشم بسته از بین چند تا مامان باید تشخیص می دادند مامانشون کدام یکی هست و می پریدند بغل مامان خودشون. وااای که چه حس خوبی بود. #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #سرگرم_آموزی #خلاقیت #روز_مادر #میلاد_حضرت_زهرا #جشن_روز_مادر_کودکانه #bonyadsafineh @bonyadsafineh
11 بهمن 1399 02:42:26
1 بازدید
bonyadsafineh
همه ی امام ها مهربون هستند ولی مهربونی امام رضا(علیه السلام) قابل حس و قابل لمس تر هست. امام رضای مهربون دست همه مون رو بگیر! 🌸🌷🌺🌹🌷🌸💐🌸🌼🌻🌹 #میلاد_امام_رضا #دهه_کرامت
11 تیر 1399 15:31:49
0 بازدید
bonyadsafineh
قطعا این بازی بچه ها رو میخکوب می کنه.🤩😍 #جشن_کودکانه #بازی #بازی_سرگرمی #بازی_خلاق #حدیث #حدیث_برای_بچه_ها #سرگرم_آموزی #دهه_کرامت #میلاد_امام_رضا #بازی_خلاقانه #بنیاد_سفینه #خلاقیت #بنیادسفینه @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh.fan #bonyadsafineh._fan
01 تیر 1400 20:54:08
25 بازدید
bonyadsafineh
هر کی یک نقاشی ✏️🖍️🖌️خلاق محرمی🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 دوست داره با این پست همراه بشه..... هر ساله تو این روزا بوی نذری🍵 به نیت لطف و نگاه امام حسین علیه السلام به راه بود....کوچولوهای 👦🏻👧🏻عزیز هم همراه و کمک بزرگتر 🧕🏻🧔🏻ها بودن....امسال که ازاین اطعام مثل سال های قبل برخوردار نیستیم ، فکر خوبیه که در کنار همدلی با مردم، کوچولوهامون رو هم اینطور سرگرم بازی های محرمی کنیم... خیلی ساده، یه برگ که روی اون تصویر یک بشقاب شله زرد باشه....مامانای نازنین می توانید خودتون هم اون رو بکشید و از کوچولوها بخواهید هر طور که دوست دارند؛ تزئینش کنند و دوستای دبستانی هم می توانند نام پر برکت ائمه رو بنویسند... اگر انجام دادید و دوست داشتید، خوشحال می شویم عکساش رو برامون در دایرکت ارسال کنید😊 #یا_حسین #محرم #محرم_کودکانه #ما_ملت_امام_حسینیم #نقاشی #بنیاد_سفینه @bonyadsafineh
06 شهریور 1399 07:42:10
0 بازدید
bonyadsafineh
امروز ساعت پنج بعد از ظهر در خدمتیم ان شاءالله یادتون نره شاهد جشن" پاک،زیبا،پروانه "باشید. بشتابید!!!!!! دوستانتون رو خبر کنید به پیج بنیاد سفینه: 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 زمان:یک تیر ساعت پنج بعد از ظهر تا پنج و نیم https://www.instagram.com/invites/contact/?i=10n4suiyas4xc&utm_content=fvzrcc8 #بنیادسفینه #روز_دختر
31 خرداد 1399 19:56:43
0 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
پنجره رو وا کنید خورشید و پیدا کنید آب بپاشید تو ایوون گل بکارید تو گلدون عید اومده بچه ها باشه مبارک شما مبارک مبارک عید غدیر مبارک (۲) مطالب جذاب و جالب عید غدیر رو دنبال کنید در پیج بنیاد سفینه: 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 https://www.instagram.com/invites/contact/?i=10n4suiyas4xc&utm_content=fvzrcc8 #بنیادسفینه #عید_غدیر #عیدالاکبر