پست های مشابه
bonyadsafineh
آیا از قرنطینه و در منزل ماندن خسته شدید؟؟ چند روز؟؟حوصله تان سررفته؟! تحملتان تمام شده؟!خیلی خسته شدید؟! ✌خاطره ای از ۱۸سال اسارت شهید خلبان حسین لشگری، اولین اسیر ایرانی در جنگ تحمیلی و آخرین اسیری که آزاد شد. همسرشهید لشگری میگفت: خدا حسین را فرستاد تا سرمشقی برای همگان شود...اسیر که شد پسرش علی۴ ماهه بود و به هنگام آزادیش علی پسرش دانشجوی دندانپزشکی بود.. وقتی بازگشت از او پرسیدند: این همه سال انفرادی راچگونه گذراندی؟ و او گفت: برنامه ریزی کرده بودم و هر روز یکی از خاطرات گذشته ام را مرور میکردم. سالها در سلول های انفرادی بود و با کسی ارتباط نداشت، قرآن را کامل حفظ کرده بود، زبان انگلیسی میدانست و برای ۲۶ سال نماز قضا خوانده بود. حسین میگفت: از هیجده سال اسارتم ده سالی که تو انفرادی بودم سالها با یک "مارمولک" هم صحبت میشدم. بهترین عیدی که این ۱۸ سال اسارت گرفتم، یک نصفه لیوان آب یخ بود! این شهید می گوید: من مدت ۱۲ سال ( نه ۱۲روز یا ۱۲ ماه)در حسرت دیدن یک فضای سبز و یک منظره بودم، حسرت ۵ دقیقه آفتاب را داشتم... منبع:کتاب خاطرات دردناک.. ناصر کاوه #شهید #شهید_سرلشگر_خلبان_حسین_لشگری #بنیاد_سفینه #کتاب_خوب #بنیادسفینه #جنگ_تحمیلی #هفته_کتاب #سیدالاسراء #قرنطینه_کرونایی #خلاقیت_سرگرمی #bonyadsafineh @bonyadsafineh
27 آبان 1399 22:46:01
0 بازدید
bonyadsafineh
طول کشید ولی بالاخره شد!! امتحانش کنید.😊 👌👌👌👌👌👌👌 #اوقات_فراغت #بازی_چنگال_و_سکه #افزایش_تمرکز #افزایش_سرعت_عمل #افزایش_دقت #تابستون #قرنطینه_کرونایی #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #سرگرم_آموزی #بازی_خلاق #کودک_و_ولایت @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh_fan
22 شهریور 1400 17:44:40
25 بازدید
bonyadsafineh
دوستای سفینه ای عزیزم سلام✋🏻...اینبار همراهمون باشید با یک آیه شیرین از آیات وحی با مضمون سپاس گزاری از خدای مهربون...😍 در اینجا ابتدا از فندوق های نازنین سوال میشه که آیا میدونن نعمت معنیش چی هست؟ که احتمالا حدس هایی میزنن و مربی بهشون کمک میکنه تا به جواب درست برسند و انواع مختلف این نعمت هارو با مربی نام ببرند.... حال، نوبت میرسه به کاردستی بازی✂️📎✏️ این آیه که در ارتباط با نعمت خانواده 🧕🏻👦🏻👧🏻🧔🏻خوب و مهربون و جمع های خواستنی ای هست که متاسفانه این روز ها به علت وجود این کرونای ناقلا😷🤧 ازش محروم شدیم...(راستی ماسک یادمون نره!) همه ما با عروسک های انگشتی آشنایی داریم...چقدر خوب و خلاقانه اس که بچه ها با کمک یک وسیله کاملا در دسترس و البته کاربردی ( دستکش ظرف شستن) یک خانواده از این عروسک انگشتی ها رو به دلخواه خودشون درست کنند...😃 حتما قبل از کشیدن ماژیک روی دستکش اون رو عکس کنید تا بهتر رنگ ها خودشون رو نشون بدهند... همزمان با درست شدن این خانواده عروسکی یک صدا باهم می خوانیم... 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 خدا به ما این همه نعمت داده....🌺 ما چی بگیم؟ (۲)🌺 واشکروا نعمت الله (۲)🌺 خدا به ما عشق و محبت داده.....🌺 ما چی بگیم؟(۲)🌺 واشکروا نعمت الله(۲)🌺 سوره نحل آیه ۱۱۴ حالا بچه ها می توانند با خانواده هایی که خودشون ساختند یک نمایش زیبا از داشتن این نعمت قشنگ خدای مهربون اجرا کنند... 🌿🌿🌿اینکه بچه ها با دست سازه های خودشون بازی کنند بسیار برای رشد فکر و خلاقیتشون مفیده... @bonyadsafineh #کلاس_شیرین_تر_از_عسل #بنیادسفینه (کلاس ها از اول شهریور تا پانزدهم شهریور خواهد بود و چهار جلسه و به صورت آفلاین،دوستانی که تمایل به ثبت نام دارند دایرکت پیام بدهند.)
25 مرداد 1399 05:16:42
0 بازدید
bonyadsafineh
ان قدر هیجان انگیز هست که جواب بده👆👆 #بازی #بازی_سرگرمی #بازی_خلاق #بنیاد_سفینه #سرگرم_آموزی #بنیادسفینه #تخلیه_انرژی @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh.fan #bonyadsafineh._fan
13 خرداد 1400 03:35:42
25 بازدید
bonyadsafineh
چند تا از بچه ها انتخاب می شوند و روی سن می آیند. مجری از بچه ها می خواهد هواپیما شوند یعنی خود بچه ها هواپیما بازی کنند: دستانشون رو باز می کنند و مثل هواپیما اوج می گیرند و صدای هواپیما در میاورند. بعد بچه ها می ایستند و مجری: رو به بچه ها می گه: بچه ها،شما با وجود این که اون موقع نبودید و امام خمینی رو ندیدید ولی الان،توی هواپیمای امام خمینی(قدس سره الشریف) هستید،کنار ایشونید ،حالا بهشون چی دوست دارید بگید؟ و اگه الان امام خمینی(قدس سره الشریف) پیش ما بودند فکر می کنید به شما بچه ها چی می گفتند؟ ای کاش همه ی این بچه ها می توانستند اون روزهای زیبای کنار امام خمینی بودن رو ببینند. #بنیادسفینه #اجرای_دهه_فجری #سرگرم_آموزی #بنیاد_سفینه #دهه_فجر #جشن_تولد_انقلاب #bonyadsafineh @bonyadsafineh
21 بهمن 1399 02:39:10
0 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
پارسال، توی مراسم"قهرمان کوچک کربلا" بازی "رساندن علی اصغر به گهواره" را اجرا کردیم؛ 😇 توی این بازی،یک عروسک را به عنوان نماد حضرت علی اصغر داشتیم و بچه ها می بایست پس از گذشتن از یک سری موانع، علی اصغر کوچولو رو به گهواره اش می رساندند: در مرحله دوم،بچه ها می بایست مسیر زیگ زاگی رو طی می کردند و به صورت لی لی،چشم بسته،جفت پا و... علی اصغر رو به گهواره می رساندند؛ 😇و زمان رساندن علی اصغر به گهواره شعر زیبای زیر زمزمه می شد: 😇از بین خیمه اومد سرباز شش ماهه بابا قنداقه برتن یاور ثارالله بابا من مرد مردم حیدری ام بابا مرد نبردم اکبری ام بابا زائر روی زهرایی با روی تماشایی بخواب عزیزم لالایی(۲) من مجنون، تو لیلایی آرومِ جون بابایی بخواب عزیزم لالایی(۲) من تنها تو تنهایی بخواب عزیزم لالایی(۲) ماهی سرخ دریایی با لبخند چه زیبایی بخواب عزیزم لالایی(۲) زائر روی زهرایی با روی تماشایی بخواب عزیزم لالایی(۲) #همایش_شیرخوارگان #حضرت_علی_اصغر #بنیادسفینه #محرم #محرم_کودکانه #من_حسینی_ام #من_امام_حسینی_ام #یاحسین #کربلا #ما_ملت_امام_حسینیم @bonyadsafineh