پست های مشابه

bonyadsafineh

سلام بچه های دوست داشتنی فردا پنجمین سالگرد آسمانی شدن شهید محمد علی خادمی به پیش خداست. پنج سال پیش که رفت گفت از خودش برای خانواده اش نشونه می‌فرسته و اون ها را از حالش با خبر میکنه. خدا کنه دوباره مثل پنج سال پیش به قولش عمل کنه. محمد جواد(پسر شهید) :شهدا قاصدک هستند قاصدک ها هرگز نمی میرند پدرم پنج سال پیش خیلی سبک بال از باغ زندگی ما پرکشید و اکنون داره در دشتی پهناور تر از زمین ما، مثل مروارید میدرخشه و زندگی می کنه و شاهد ماست. آخرین روزی که رفت گفت برات یه کبوتر خوشگل از بهشت میفرستم مراقبش باش. دقیقا چند روز بعد که از سر مزار برگشتیم دیدیم یک کبوتر آرام کنار عکس پدرم نشسته، مامان هم خوشحال بود و هم دایی و مادر بزرگ را با خبر کرد. انگار پدرم چند روزی در قالب یک کبوتر مهمان ما بود و رفت. دوست های محمد جواد گفتند :چه مردونه به قولش عمل کرده کاش باهاش بازی میکردیم، کاش میشد مثل تو، باهاش عکس بگیریم. ما میدونیم که عطر گل زیبای پدرت، همیشه تو اون کبوتر باقیه. به نظر محمد جواد، چشم های کبوتر همه حرف های پدرش را راوی بود، او به کبوتر گفت:" به بابام بگو از اون بالا خیلی مراقبمون باشه." کبوتر هم پر کشید و رفت تو آسمون. محمد جواد همین جور که به آسمون خیره شده بود توی دلش زمزمه می کرد:" خدا کنه حالا که بابام مردونه به قولش عمل کرد منم بتونم مردونه مراقب مامانم باشم." اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. (پ.ن:کپشن نوشته:فاطمه قاسمی کلیپ:سید مسیحا حسینی) #شهید_محمدعلی_خادمی #شهید_مدافع_حرم #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #داستان_کوتاه @bonyadsafineh https://harimeharam.ir/news/43120

20 شهریور 1399 09:12:11

0 بازدید

bonyadsafineh

داستان اتفاقی "بازی با کلمات" یه روزی حاج آقا راستگو روی تابلو دیواری می خواستند بنویسند کتاب که نقطه ها رو جابه جا گذاشتند یعنی نوشتند✍️ کباب😳🤪😄 بچه ها👧🧒 وقتی کلمه رودیدن همه زدن زیرِ خنده😂🤣 که حاج آقا نوشتین کباب🍢 نه کتاب📚 حاج آقا خودشونم زدن زیرِ خنده که آره راست میگین👍😄 که در همون لحظه یهو یه جرقه ای توذهنشون زد 🤔که با بچه ها کلمه بازی کنند👍 بچه ها هم خوشحال شدندو کلی کیف کردن 🌻به شما هم پیشنهاد میکنیم تو خونه حتما این بازی جذاب و مفید رو انجام بدین. تو این روزای قرنطینه ای می چسبه.🥰🙏 میهمان کنیم مبلغِ خلاق حاج آقای راستگو رو با صلواتی بر محمد و آل محمد. #مرحوم_حاج_آقا_راستگو #بنیادسفینه #بازی_با_کلمات #بنیاد_سفینه #تربیت_کودک #بازی_مفید #بازی_در_روز_های_کرونایی #مبلغ_خلاق #bonyadsafineh @bonyadsafineh

03 آذر 1399 01:16:26

0 بازدید

bonyadsafineh

🏴🏴🏴🏴🏴 این جوری دیده بودی؟؟!! 🧐🧐🧐🧐🧐🧐 #یا_حسین #نذری #نذری_کودکانه #ولایت_کودک #خلاقیت #محرم #خلاقیت_سرگرمی #محرم_کودکانه #ما_ملت_امام_حسینیم #نقاشی #بنیاد_سفینه

23 مرداد 1400 19:05:31

25 بازدید

bonyadsafineh

آزمایش جذاب فلفل و مایع ظرفشویی این بار با نگاه کرونایی! 😁😉 #آموزش_شستن_دست_ها_به_کودکان #کرونا #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #آزمایش #سرگرم_آموزی #بازی_خلاق #قرنطینه_کرونایی #بازی_سرگرمی #بازی_آموزنده_جالب #بهداشت @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh.fan #bonyadsafineh._fan

17 اردیبهشت 1400 09:15:37

25 بازدید

bonyadsafineh

سلام سلام به همگی خدا قوت عزاداری هاتون قبول حق نام حسین نسخه درمان دردهاست... 💔💔 شهادت امام سجاد(علیه السلام) تسلیت باد. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 ذخیره کنید تا ایده ها یادتون نره. التماس دعا با ذکر «یا سجاد» در کامنت ها فضای پیج رو عطر آگین کنید. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 #کربلا #محرم #محرم_کودکانه #بنیادسفینه #امام_سجاد #مراسم_عزاداری_کودکانه #هیأت_کودکانه #کودک_و_ولایت #خانم_نورانی #حسینیه_کودک_شهدای_گمنام #بازی_محرمی #خلاقیت #شعری @bonyadsafineh #bonyadsafineh @fatemeh_ale_yamin @shearagroup

01 شهریور 1401 12:01:12

2 بازدید

bonyadsafineh

سلام بازم سلام بخشی از جشن برای اون هایی که نتوانستند جشن روز دختر رو ببینند. #بنیادسفینه #روز_دختر

01 تیر 1399 13:36:25

0 بازدید

ادمین بنیاد سفینه

0

0

سلام به روی ماه همه تون دخترها همشون بابایی اند؛ قربون سه ساله ی امام حسین(ع) بروم که با دست های کوچک اش گره های بزرگ رو باز می کنه،الهی که همه مون حاجت روا باشیم. تو مراسم حضرت رقیه(س) سال های گذشته مون یه قاصدک می دادیم به بچه ها و اون ها با در دست گرفتن قاصدک و فوت کردن خودشون، خود رو به حضرت رقیه می رسوندند و تصور می کردند حالا که پیش رقیه کوچولو هستند چی دوست دارند به ایشون بگویند و پای حرف های رقیه کوچولو می نشینند و کلی کار خوب یاد می گیرند. امروز با بچه ها این بازی رو انجام بدهیم و این نوحه کودکانه رو زمزمه کنیم؛ یه دختر سه ساله رقیه جان رقیه نور دیده ی بابا رقیه جان رقیه مسافر کربلا رقیه جان رقیه چشم و چراغ بابا رقیه جان رقیه امید دل عمه رقیه جان رقیه کوچک ترین اسیره رقیه جان رقیه #حضرت_رقیه #بنیادسفینه #محرم #محرم_کودکانه #من_حسینی_ام #من_امام_حسینی_ام #یاحسین #کربلا #ما_ملت_امام_حسینیم @bonyadsafineh

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

bonyadsafineh

ادمین بنیاد سفینه

0

0

سلام به روی ماه همه تون دخترها همشون بابایی اند؛ قربون سه ساله ی امام حسین(ع) بروم که با دست های کوچک اش گره های بزرگ رو باز می کنه،الهی که همه مون حاجت روا باشیم. تو مراسم حضرت رقیه(س) سال های گذشته مون یه قاصدک می دادیم به بچه ها و اون ها با در دست گرفتن قاصدک و فوت کردن خودشون، خود رو به حضرت رقیه می رسوندند و تصور می کردند حالا که پیش رقیه کوچولو هستند چی دوست دارند به ایشون بگویند و پای حرف های رقیه کوچولو می نشینند و کلی کار خوب یاد می گیرند. امروز با بچه ها این بازی رو انجام بدهیم و این نوحه کودکانه رو زمزمه کنیم؛ یه دختر سه ساله رقیه جان رقیه نور دیده ی بابا رقیه جان رقیه مسافر کربلا رقیه جان رقیه چشم و چراغ بابا رقیه جان رقیه امید دل عمه رقیه جان رقیه کوچک ترین اسیره رقیه جان رقیه #حضرت_رقیه #بنیادسفینه #محرم #محرم_کودکانه #من_حسینی_ام #من_امام_حسینی_ام #یاحسین #کربلا #ما_ملت_امام_حسینیم @bonyadsafineh

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن