پست های مشابه

bonyadsafineh

سلام سلام از دوستانی که تو جشن شرکت کردند خیلی خیلی ممنونیم این هم فیلم کاردستی جشن امروزمون،برای دوستانی که نرسیدند درست کنند. #بنیادسفینه #روز_دختر

01 تیر 1399 13:20:33

0 بازدید

bonyadsafineh

سلام سلام خبر خبر برای اول ذی القعده میلاد خانم حضرت معصومه(س) و روز دختر جشن مجازی داریم پس دختر دارها و دوستانتون رو زودتر دعوت کنید اینجا: https://www.instagram.com/p/B_dhB38Dx9n/?igshid=2khcuo11oqef 🌸🌷💐🌺🌼🌹💐🌺🌷🌸 🎺🎺🎺🎺🎺 #بنیادسفینه #روز_دختر

15 خرداد 1399 13:09:50

0 بازدید

bonyadsafineh

چرا خاک مالی؟؟؟!!!🤔🤔🤔🤔 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 خدا قوت دوست خوبم(خانم آل یمین)، حسابی قبول باشه. #کربلا #محرم #محرم_کودکانه #بنیادسفینه #دسته_عزاداری_کودکانه #مراسم_عزاداری_کودکانه #هیأت_کودکانه #کودک_و_ولایت #خانم_نورانی #حسینیه_کودک_شهدای_گمنام #بازی_محرمی @bonyadsafineh #bonyadsafineh @fatemeh_ale_yamin

16 مرداد 1401 20:05:28

2 بازدید

bonyadsafineh

بدون شرح!!!

20 خرداد 1399 12:56:24

0 بازدید

bonyadsafineh

اگرنازی کند دختر،خریدارش پدر باشد. دختر ناز کند ،پدرکو؟؟ که خریدار نازش باشد. عشق پدر به دختر،و عشق دختر به پدر، عشقی توصیف نشدنی ست، که دراین جهان فانی، زبانزدخاص وعام است. روحـــت شـــــاد ای شــــــهـــــــیــــــد، ویـــــــادتـــــــــ گـــــــــرامـــــی بــــــاد. #شهید_مهدی_دهقان #عشق_دختر_به_پدر #عشق_پدر_به_دختر #سوریه #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #کودک_شهید #bonyadsafineh @bonyadsafineh

24 شهریور 1399 11:05:34

0 بازدید

bonyadsafineh

ممنونیم از همه ی کسانی که این بازی (کودکان اربعین) رو نصب کردند و به عزیزان شون این بازی رو معرفی کردند. ان شاء الله که حاجت روا باشید و امام حسین مهربون بهتون نگاه ویژه بکنه. هر عزیزی هم که بازی "کودکان اربعین" رو نصب نکرده با یه سرچ کوچولو توی "بازار" موفق خواهد شد. پ. ن: خدا رو شکر، بازی کودکان اربعین از دو هزار نصب فعال به بیش از ده هزار نصب فعال رسید. . دریافت از کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/com.mehadgamesstudio.arbaeen_kids3 ‌ 🚩🚩🚩 #کودکان_اربعین #جوایز_متبرک #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #مهاد #غذای_متبرک #نگین_انگشتری_حرم_امام_حسین #سربند #عروسک_نمدی #موکب_کودکان_اربعین #کودکان_اربعین

20 مهر 1399 10:33:15

0 بازدید

ادمین بنیاد سفینه

0

0

سلام بچه های دوست داشتنی فردا پنجمین سالگرد آسمانی شدن شهید محمد علی خادمی به پیش خداست. پنج سال پیش که رفت گفت از خودش برای خانواده اش نشونه می‌فرسته و اون ها را از حالش با خبر میکنه. خدا کنه دوباره مثل پنج سال پیش به قولش عمل کنه. محمد جواد(پسر شهید) :شهدا قاصدک هستند قاصدک ها هرگز نمی میرند پدرم پنج سال پیش خیلی سبک بال از باغ زندگی ما پرکشید و اکنون داره در دشتی پهناور تر از زمین ما، مثل مروارید میدرخشه و زندگی می کنه و شاهد ماست. آخرین روزی که رفت گفت برات یه کبوتر خوشگل از بهشت میفرستم مراقبش باش. دقیقا چند روز بعد که از سر مزار برگشتیم دیدیم یک کبوتر آرام کنار عکس پدرم نشسته، مامان هم خوشحال بود و هم دایی و مادر بزرگ را با خبر کرد. انگار پدرم چند روزی در قالب یک کبوتر مهمان ما بود و رفت. دوست های محمد جواد گفتند :چه مردونه به قولش عمل کرده کاش باهاش بازی میکردیم، کاش میشد مثل تو، باهاش عکس بگیریم. ما میدونیم که عطر گل زیبای پدرت، همیشه تو اون کبوتر باقیه. به نظر محمد جواد، چشم های کبوتر همه حرف های پدرش را راوی بود، او به کبوتر گفت:" به بابام بگو از اون بالا خیلی مراقبمون باشه." کبوتر هم پر کشید و رفت تو آسمون. محمد جواد همین جور که به آسمون خیره شده بود توی دلش زمزمه می کرد:" خدا کنه حالا که بابام مردونه به قولش عمل کرد منم بتونم مردونه مراقب مامانم باشم." اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. (پ.ن:کپشن نوشته:فاطمه قاسمی کلیپ:سید مسیحا حسینی) #شهید_محمدعلی_خادمی #شهید_مدافع_حرم #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #داستان_کوتاه @bonyadsafineh https://harimeharam.ir/news/43120

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

bonyadsafineh

ادمین بنیاد سفینه

0

0

سلام بچه های دوست داشتنی فردا پنجمین سالگرد آسمانی شدن شهید محمد علی خادمی به پیش خداست. پنج سال پیش که رفت گفت از خودش برای خانواده اش نشونه می‌فرسته و اون ها را از حالش با خبر میکنه. خدا کنه دوباره مثل پنج سال پیش به قولش عمل کنه. محمد جواد(پسر شهید) :شهدا قاصدک هستند قاصدک ها هرگز نمی میرند پدرم پنج سال پیش خیلی سبک بال از باغ زندگی ما پرکشید و اکنون داره در دشتی پهناور تر از زمین ما، مثل مروارید میدرخشه و زندگی می کنه و شاهد ماست. آخرین روزی که رفت گفت برات یه کبوتر خوشگل از بهشت میفرستم مراقبش باش. دقیقا چند روز بعد که از سر مزار برگشتیم دیدیم یک کبوتر آرام کنار عکس پدرم نشسته، مامان هم خوشحال بود و هم دایی و مادر بزرگ را با خبر کرد. انگار پدرم چند روزی در قالب یک کبوتر مهمان ما بود و رفت. دوست های محمد جواد گفتند :چه مردونه به قولش عمل کرده کاش باهاش بازی میکردیم، کاش میشد مثل تو، باهاش عکس بگیریم. ما میدونیم که عطر گل زیبای پدرت، همیشه تو اون کبوتر باقیه. به نظر محمد جواد، چشم های کبوتر همه حرف های پدرش را راوی بود، او به کبوتر گفت:" به بابام بگو از اون بالا خیلی مراقبمون باشه." کبوتر هم پر کشید و رفت تو آسمون. محمد جواد همین جور که به آسمون خیره شده بود توی دلش زمزمه می کرد:" خدا کنه حالا که بابام مردونه به قولش عمل کرد منم بتونم مردونه مراقب مامانم باشم." اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. (پ.ن:کپشن نوشته:فاطمه قاسمی کلیپ:سید مسیحا حسینی) #شهید_محمدعلی_خادمی #شهید_مدافع_حرم #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #داستان_کوتاه @bonyadsafineh https://harimeharam.ir/news/43120

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن