پست های مشابه
bonyadsafineh
سلام سلام به همگی 💐 می دونم که دل تک تک شما برای جشن تنگ شده،الهی به حق این روز ها و شب های این ماه عزیز،ظهور مولامون(عج) نزدیک بشه و از شر این ویروس ناخوانده زود زود خلاص بشیم. 🤩ولی اشکالی نداره، ما جشن رو میاریم تو خونه هاتون!!! 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 پس زود زود عضو این پیج اینستاگرامی بشید تا یک جشن مجازی داشته باشیم: https://www.instagram.com/p/B_dhB38Dx9n/?igshid=2khcuo11oqef 💐اطلاعات توی همین صفحه و کانال های"بنیاد سفینه"اعلام می شه. با ما همراه باشید.
09 اردیبهشت 1399 12:04:12
0 بازدید
bonyadsafineh
به نام خدا سلام سلام بیایید همه توی ایام میلاد پیامبر عزیزمون این بازی رو با بچه ها انجام بدهیم: ابتدا بچه ها باید با داستان حجر الاسود آشنا بشوند(همین صوتی که روی کلیپ هست.) و حالا بازی حجرالاسود: بچه ها اطراف یک پارچه ای رو می گیرند، سنگ یونولیتی (یا هر وسیله سبک و بی خطر) داخل آن قرار داده میشه مربی یا یکی از والدین شعری کودکانه در مورد پیامبر (صلی الله علیه و اله و سلم) رو می خوانند و بچه ها باید با ریتم خواندن شعر حرکات رو انجام بدهند (وقتی سریع خوانده می شود سریع حرکت کنند و وقتی آروم خوانده می شه، آروم.) این بازی چند مرحله داره توی مرحله اول بچه ها باید همانطوری که اطراف پارچه رو گرفتند و سنگ توی پارچه قرار داره بدون اینکه سنگ بیفته بچرخند. توی مرحله دوم با همون حالت باید باز و بسته بشوند، در مرحله ی سوم به همون شکل بنشینند و بلند شوند و در مرحله چهارم با همون حالت بپرند. با این بازی هیجان انگیز بنیاد سفینه ای ، همدلی و همکاری رو به بچه ها هدیه بدهید همان چیزی که در سراسر زندگی پیامبر موج می زد. #بازی_جذاب #میلاد_پیامبر_رحمت #میلاد_پیامبر #بنیادسفینه #سرگرم_آموزی #بنیاد_سفینه #بازی_سفینه_ای #حجرالاسود #بازی_حجرالاسود #سلام_بر_محمد_(ص) @bonyadsafineh #bonyadsafineh
10 آبان 1399 04:49:59
0 بازدید
bonyadsafineh
دیدن این کلیپ، این روزا حتما به کارتون میاد. با دیدن ۵۹ ثانیه، چندین بازی جذاب، خلاقانه و کاربردی را خواهید دید. 👌👆👌🌸🌻🌹🌺🌷 #بنیادسفینه #عید_غدیر_کودکانه #عید_غدیر_مبارک #بنیاد_سفینه #سرگرم_آموزی #بازی_خلاق #عید_غدیر #عیدالاکبر #بازی_سرگرمی #خلاقیت @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh_fan
01 مرداد 1400 14:19:38
25 بازدید
bonyadsafineh
نماز و روزه هاتون قبول التماس دعا #ماه_رمضان #سفره_افطار
20 اردیبهشت 1399 16:50:14
2 بازدید
bonyadsafineh
دوستای سفینه ای عزیزم سلام✋🏻...اینبار همراهمون باشید با یک آیه شیرین از آیات وحی با مضمون سپاس گزاری از خدای مهربون...😍 در اینجا ابتدا از فندوق های نازنین سوال میشه که آیا میدونن نعمت معنیش چی هست؟ که احتمالا حدس هایی میزنن و مربی بهشون کمک میکنه تا به جواب درست برسند و انواع مختلف این نعمت هارو با مربی نام ببرند.... حال، نوبت میرسه به کاردستی بازی✂️📎✏️ این آیه که در ارتباط با نعمت خانواده 🧕🏻👦🏻👧🏻🧔🏻خوب و مهربون و جمع های خواستنی ای هست که متاسفانه این روز ها به علت وجود این کرونای ناقلا😷🤧 ازش محروم شدیم...(راستی ماسک یادمون نره!) همه ما با عروسک های انگشتی آشنایی داریم...چقدر خوب و خلاقانه اس که بچه ها با کمک یک وسیله کاملا در دسترس و البته کاربردی ( دستکش ظرف شستن) یک خانواده از این عروسک انگشتی ها رو به دلخواه خودشون درست کنند...😃 حتما قبل از کشیدن ماژیک روی دستکش اون رو عکس کنید تا بهتر رنگ ها خودشون رو نشون بدهند... همزمان با درست شدن این خانواده عروسکی یک صدا باهم می خوانیم... 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 خدا به ما این همه نعمت داده....🌺 ما چی بگیم؟ (۲)🌺 واشکروا نعمت الله (۲)🌺 خدا به ما عشق و محبت داده.....🌺 ما چی بگیم؟(۲)🌺 واشکروا نعمت الله(۲)🌺 سوره نحل آیه ۱۱۴ حالا بچه ها می توانند با خانواده هایی که خودشون ساختند یک نمایش زیبا از داشتن این نعمت قشنگ خدای مهربون اجرا کنند... 🌿🌿🌿اینکه بچه ها با دست سازه های خودشون بازی کنند بسیار برای رشد فکر و خلاقیتشون مفیده... @bonyadsafineh #کلاس_شیرین_تر_از_عسل #بنیادسفینه (کلاس ها از اول شهریور تا پانزدهم شهریور خواهد بود و چهار جلسه و به صورت آفلاین،دوستانی که تمایل به ثبت نام دارند دایرکت پیام بدهند.)
25 مرداد 1399 05:16:42
0 بازدید
bonyadsafineh
به درخواست شما عزیزان، زودتر گذاشتیم که زمان داشته باشید، انجام بدهید. 👆👆👆👆👆👆👆👆 #بنیادسفینه #کودک_و_ولایت #محرم #محرم_کودکانه #من_حسینی_ام #من_امام_حسینی_ام #بازی_محرمی #سرگرم_آموزی #بازی_هیجان_انگیز #بازی_اربعینی #اربعین #اربعین_کودکانه #بازی_آموزنده_جالب @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh_fan
20 شهریور 1400 14:24:50
25 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
آیا از قرنطینه و در منزل ماندن خسته شدید؟؟ چند روز؟؟حوصله تان سررفته؟! تحملتان تمام شده؟!خیلی خسته شدید؟! ✌خاطره ای از ۱۸سال اسارت شهید خلبان حسین لشگری، اولین اسیر ایرانی در جنگ تحمیلی و آخرین اسیری که آزاد شد. همسرشهید لشگری میگفت: خدا حسین را فرستاد تا سرمشقی برای همگان شود...اسیر که شد پسرش علی۴ ماهه بود و به هنگام آزادیش علی پسرش دانشجوی دندانپزشکی بود.. وقتی بازگشت از او پرسیدند: این همه سال انفرادی راچگونه گذراندی؟ و او گفت: برنامه ریزی کرده بودم و هر روز یکی از خاطرات گذشته ام را مرور میکردم. سالها در سلول های انفرادی بود و با کسی ارتباط نداشت، قرآن را کامل حفظ کرده بود، زبان انگلیسی میدانست و برای ۲۶ سال نماز قضا خوانده بود. حسین میگفت: از هیجده سال اسارتم ده سالی که تو انفرادی بودم سالها با یک "مارمولک" هم صحبت میشدم. بهترین عیدی که این ۱۸ سال اسارت گرفتم، یک نصفه لیوان آب یخ بود! این شهید می گوید: من مدت ۱۲ سال ( نه ۱۲روز یا ۱۲ ماه)در حسرت دیدن یک فضای سبز و یک منظره بودم، حسرت ۵ دقیقه آفتاب را داشتم... منبع:کتاب خاطرات دردناک.. ناصر کاوه #شهید #شهید_سرلشگر_خلبان_حسین_لشگری #بنیاد_سفینه #کتاب_خوب #بنیادسفینه #جنگ_تحمیلی #هفته_کتاب #سیدالاسراء #قرنطینه_کرونایی #خلاقیت_سرگرمی #bonyadsafineh @bonyadsafineh