پست های مشابه
bonyadsafineh
پیامبر اسلام(ص): مَنْ ماتَ وَ لَمْ يَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِيتَةً جَاهِلِيَّة؛ هر کس بميرد و امام زمانش را نشناخته باشد، به مرگ جاهلى مرده است. (مناقب ابن شهرآشوب، ج۱، ص۲۴۶؛) چه قدر امام زمان مون رو می شناسیم و چه قدر ایشون رو به بچه هامون معرفی کرده ایم؟🧐🧐 #سرگرم_آموزی #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #امام_زمان_عج #منتظر_واقعی #انتظار #شناخت_امام_زمان_عج #bonyadsafineh @bonyadsafineh @bonyadsafineh.fan
20 فروردین 1400 04:09:04
0 بازدید
bonyadsafineh
وفات حضرت خدیجه(س) تسلیت باد. بقیه شعر در: www.safinehbonyad.com 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
15 اردیبهشت 1399 11:09:00
25 بازدید
bonyadsafineh
برای بچه ها،این داستان رو بخوانیم. #روز_قدس #روز_قدس_فقط_روز_فلسطین_نیست_روز_اسلام_است_امام_خمینی_ره #روز_قدس_کودکانه
01 خرداد 1399 00:32:34
0 بازدید
bonyadsafineh
سلام✋🏻 مامان 🧕🏻های همراه سفینه ای... این بار بایک بازی شناختی در خدمتتون هستیم. برای مفهوم سازی حواس ۵ گانه خیلی ساده می تونید از میوه های رنگارنگ 🍎🍐🍊🍋🍌🍉🍇🍆که نعمت خداست استفاده کنید. و مطابق فیلم هر بار یک حس رو هدف قرار بدید. یک بار چشم بسته 👁️و لمس🖐🏻 فعال( اشاره کنیم به زبری و نرمی و تفاوت آنچه لمس می کنند...) یک بار چشم بسته وتشخیص قدرت چشایی👅 یک بار هم برای متوجه شدن ربط قدرت چشایی و بویایی بینی 👃🏻را مسدود کرده تا متوجه شوند این دو حس بهم مربوط می باشند. هنگام خواندن این شعر به قدرت شنوایی👂🏻 اشاره کنید. و در آخر اشاره به چشم ها👁️ و قدرت بینایی که به کمکش رنگ ها را تشخیص می دهیم. #حواس_پنج_گانه #بازی_شناختی #روانشناسی_کودک #آموزش_غیر_مستقیم #بنیادسفینه @boyadsafineh
30 شهریور 1399 14:30:26
0 بازدید
bonyadsafineh
یه بخش بامزه ی جشن؛آقای مخترع می خوهد از دستگاه اش تخم مرغ بیرون بیاره که برای افطار کیک درست کنه که به جای تخم مرغ... #امام_حسن #میلاد_امام_حسن_مجتبی #بنیادسفینه
19 اردیبهشت 1399 06:36:43
0 بازدید
bonyadsafineh
امسال همه مون این جوری مثل کلیپ بودیم ان شاء الله سال دیگه در کنار مهدی فاطمه (عج) شادی و نشاط واقعی رو لمس و درک کنیم، صلوات: اللهم صل علی محمد و آل محمد (پ.ن: نام دوست عزیزی که زحمت نقاشی رو کشیدند رو پیدا نکردم و گرنه مینوشتم.) #اربعین #محرم #صفر #امام_حسین #مهدی_فاطمه #ظهور #امام_زمان #صلوات #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه @boyadsafineh #bonyadsafineh
21 مهر 1399 03:22:52
0 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
0
0
من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود شما هم می گفتید؟ (امیدوارم لبخند ملیحی روی لباتون بیاره) #طنز #روش_ها_ی_آموزشی #بنیادسفینه #بازی_سرگرمی #سرگرم_آموزی #بنیاد_سفینه @bonyadsafineh #bonyadsafineh