پست های مشابه

bonyadsafineh

یعنی ما همچین آدم هایی هستیم با گربه ی داخل حیاط از داخل بالکن کار فرهنگی انجام می دهیم!!! 😜😂😁 شما هم اگه دوست داشتید، در شب قدر، این نمایش خلاق رو با بچه ها انجام بدهید و خیلی التماس دعا. 🙏 #بنیادسفینه #بنیاد_سفینه #سرگرم_آموزی #نمایش_کودکانه #نمایش_خلاق #کلر_ژوبرت #آرزوی_زنبورک #جذاب_سازی_ماه_رمضان_برای_بچه_ها @bonyadsafineh #bonyadsafineh #bonyadsafineh.fan #bonyadsafineh._fan

14 اردیبهشت 1400 21:45:47

25 بازدید

bonyadsafineh

💢 پویش #هم_رنگ_فلسطین 🥙 سفره‌های افطار خود را شبیه مردم فلسطین کنید🥘 🔸می‌توانید برای افطار #غذا_های_فلسطینی درست کنید و یا سفره‌های خودتان را با نماد های فلسطینی تزئین کنید و عکس‌هایتان را برای ما بفرستید. ⏰ مهلت ارسال اثر: یک خرداد ماه 🎁 به نفرات برتر جوایزی تعلق می‌گیرد. 📲 ارسال آثار: آیدی تلگرامی @poyesh_pal

31 اردیبهشت 1399 01:24:23

28 بازدید

bonyadsafineh

به جشن لایو روز دخترمون؛"جشن پاک،زیبا،پروانه "فقط سه روز مونده! بشتابید!!!!!! دوستانتون رو خبر کنید به پیج بنیاد سفینه: 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 زمان:یک تیر ساعت پنج بعد از ظهر تا پنج و نیم https://www.instagram.com/invites/contact/?i=10n4suiyas4xc&utm_content=fvzrcc8 #بنیادسفینه #روز_دختر

29 خرداد 1399 14:33:30

0 بازدید

bonyadsafineh

🌹 پسرم! جایی را پیدا کن که خدا تو را نبیند 🌹 . سلام سلاااام مامان های خلاق و پر انرژی 🌹 این کلیپی که مادر عزیزی از یکی از کشورهای اروپایی برایمان ارسال کرده اند را ببینید! مادر از کودک میخواهد خوراکی اش را جایی بخورد که خدا او را نبیند. خدا کجا نیست؟ کجا ما را نمیبیند؟ کجا صدای ما را نمیشنود؟ جایی نیست که خداوند از آن آگاه نباشد. حتی نجواهای درونی ما از سمع و بصر خداوند مغفول نمی‌ماند. این مادر عزیز از قبل آموزش هایی به کودک دلبندشان داده اند که اکنون اینقدر محکم و استوار میگوید خدا همه جا هست و همه جا را میبیند. بیایید باهم همفکری کنیم. چگونه این مفاهیم را به فرزند دلبندتان آموزش میدهید؟ برایمان کامنت کنید تا باهم از هم بیاموزیم. #بازی_کودکان #بازی_سرگرمی #بازی_آموزنده_جالب #سرگرم_آموزی #فطرت #خودکنترلی #خداشناسی #خدا_کجاست؟ #بنیاد_سفینه #بنیادسفینه #bonyadsafineh @bonyadsafineh

11 مهر 1399 09:36:01

0 بازدید

bonyadsafineh

🏴🏴🏴🏴🏴 این جوری دیده بودی؟؟!! 🧐🧐🧐🧐🧐🧐 #یا_حسین #نذری #نذری_کودکانه #ولایت_کودک #خلاقیت #محرم #خلاقیت_سرگرمی #محرم_کودکانه #ما_ملت_امام_حسینیم #نقاشی #بنیاد_سفینه

23 مرداد 1400 19:05:31

25 بازدید

bonyadsafineh

نماز و روزه هاتون قبول باشه؛التماس دعا #بنیاد_سفینه #ماه_رمضان

09 اردیبهشت 1399 12:01:41

25 بازدید

ادمین بنیاد سفینه

6

25

*#پای_صحبت_استاد_چیت_چیان* *بچه رو از تو رحم‌ بدیم به خدا* 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 مادر حضرت مریم از قبل از تولد فرزندش فکرش این بود که من بچه به دنیا بیارم و بدمش دست خدا. بره بشه همونی که باید بشه! پس خداوند فرمود (( فَتَقَبَّلَها بِقَبولِ حَسَن)) اونوقت یک اتفاقی می افته! وقتی مادر اینطوری بچه رو میده میره، به مادر میگن این بچه رو ازت قبول کردیم این بچه بچه ی ماست، عجالتاً این بچه رو بگیر یک مدت مادریشو کن و خدمتشو کن تا به سنی برسه که ازت بگیریم و از خونت ببریم. مادر حضرت مریم ایشون رو اینطوری بزرگ کرد. فکر نمی کرد بچه ی خودشه. بچه شو از قبل که تو رحم بود داده بود به خدا. *او فهمید که بچه، دوراقع بچه ی خداست و او دایه و خدمتکار بچه است. تو نظام تربیت خدا سپردنش دست او، وظیفه داره بزرگش کنه.* *اگر با این نظام کسی فکر کنه، مادر تو قسمت تربیت بچه اساسی ترین نقش سیاسی و اجتماعیشو داره ایفا می کنه.* شاهد مثال اینکه تو این عالم هر کس عالمو ریخته به هم اثر از مادرش بوده. @siadat_vezarat

19 خرداد 1401 01:15:09

عالی بود ممنون 🌹👏

فرزانه زهیری

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:10:10

باز هم لطفا از این مطالب بذارین

مهدیه زارعی

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:08:10

طولانی و خسته کننده بود

سارا امیری

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:07:09

طولانی و خسته کننده بود

نرگس مرادی

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:03:10

پست هاتون خیلی آموزندس🌹

فریده نژادی

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

19 خرداد 1401 01:02:48

مهدیس سرابی

-0 پاسخ

bonyadsafineh

ادمین بنیاد سفینه

6

25

*#پای_صحبت_استاد_چیت_چیان* *بچه رو از تو رحم‌ بدیم به خدا* 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 مادر حضرت مریم از قبل از تولد فرزندش فکرش این بود که من بچه به دنیا بیارم و بدمش دست خدا. بره بشه همونی که باید بشه! پس خداوند فرمود (( فَتَقَبَّلَها بِقَبولِ حَسَن)) اونوقت یک اتفاقی می افته! وقتی مادر اینطوری بچه رو میده میره، به مادر میگن این بچه رو ازت قبول کردیم این بچه بچه ی ماست، عجالتاً این بچه رو بگیر یک مدت مادریشو کن و خدمتشو کن تا به سنی برسه که ازت بگیریم و از خونت ببریم. مادر حضرت مریم ایشون رو اینطوری بزرگ کرد. فکر نمی کرد بچه ی خودشه. بچه شو از قبل که تو رحم بود داده بود به خدا. *او فهمید که بچه، دوراقع بچه ی خداست و او دایه و خدمتکار بچه است. تو نظام تربیت خدا سپردنش دست او، وظیفه داره بزرگش کنه.* *اگر با این نظام کسی فکر کنه، مادر تو قسمت تربیت بچه اساسی ترین نقش سیاسی و اجتماعیشو داره ایفا می کنه.* شاهد مثال اینکه تو این عالم هر کس عالمو ریخته به هم اثر از مادرش بوده. @siadat_vezarat

عالی بود ممنون 🌹👏 فرزانه زهیری

19 خرداد 1401 01:15:09

-0 پاسخ

باز هم لطفا از این مطالب بذارین مهدیه زارعی

19 خرداد 1401 01:10:10

-0 پاسخ

طولانی و خسته کننده بود سارا امیری

19 خرداد 1401 01:08:10

-0 پاسخ

طولانی و خسته کننده بود نرگس مرادی

19 خرداد 1401 01:07:09

-0 پاسخ

پست هاتون خیلی آموزندس🌹 فریده نژادی

19 خرداد 1401 01:03:10

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن