پست های مشابه
bonyadsafineh
هر کس کسی را دوست دارد ما هم علی را دوست داریم از عشق او دست برنداریم از بس که او را دوست داریم. این روز ها موقع غذا خوردن🥘،همه اش با بچه ها می گوییم:"غذا بخوریم قوی شیم یار مولا علی شیم" 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 https://www.instagram.com/bonyadsafineh #بنیادسفینه #عید_غدیر #عیدالاکبر #بازی #عید_غدیر_کودکانه #عید_غدیرخم
30 تیر 1399 00:23:36
0 بازدید
bonyadsafineh
سومین قسمت"مهمونی برکه کوچولو" با اجرای خود بچه ها👌 🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺🎺 🌺🌷🌸💐🌹🌸🌷🌺💐 https://www.instagram.com/bonyadsafineh #بنیادسفینه #عید_غدیر #عیدالاکبر #بازی #عید_غدیر_کودکانه #عید_غدیرخم
10 مرداد 1399 20:58:37
0 بازدید
bonyadsafineh
توی کلاس های شیرین تر از عسل چه خبره؟ بچه ها در حین بازی و با روش سرگرم آموزی آیات کوتاه یا احادیث کوتاه قابل فهم برای بچه ها رو به همراه شعرش می شنوند و بازی می کنند و در پایان کلاس آیه یا حدیث مدنظر ملکه ذهنشون میشه. مثلا توی این جلسه:بچه ها،گل یا پوچ گروهی بازی کردند و برنده،آیه رو تکرار می کرد :"وشکروا نعمت الله"(2) هر کی تک بیاره" رو این جوری بازی کردیم که "هر کی مثل مربی بیاره" آیه رو می خونه. برای این که قدر نعمت بینایی رو بیشتر بچه ها بدونند چشم یکی از بچه ها رو می بستیم و با چشم بسته باید بقیه ی بچه ها رو که در حال خواندن آیه مدنظر بودن، رو می گرفت. بازی مورد علاقه بچه ها؛در حالی که دست در گردن هم داشتند،(قبل از کرونا این بازی انجام شده) به جلو و عقب می رفتند و مربی هم ،خلاف جهت اون ها،حرکت می کرد و شعر و آیه مدنظر رو با هم می خواندند: خدابه ما این همه نعمت دادہ. ماچی بگیم؟ماچی بگیم؟ واشکروا نعمت اللہ واشکروا نعمت اللہ خدابه ماعشق ومحبت دادہ. ماچی بگیم؟ماچی بگیم؟ واشکروا نعمت اللہ واشکروا نعمت اللہ سورہ نحل،آیه ۱۱۴ #شیرین_تر_از_عسل #بازی_کودک #سرگرمی_آموزنده #بنیاد_سفینه #بنیادسفینه #شکر_نعمتها #کلاس_اول #پیام_قرآنی #bonyadsafineh @bonyadsafineh
27 شهریور 1399 10:41:37
0 بازدید
bonyadsafineh
بچه ها شما هم به معماهای ماه رمضونی "سفینه خلاق" تونستید جوب بدهید؟ 😋😍😝😃😀 #امام_حسن #میلاد_امام_حسن_مجتبی #بنیادسفینه
19 اردیبهشت 1399 14:23:46
0 بازدید
bonyadsafineh
🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬 جشن و وقت شادی پس چرا شاد نباشیم بگو یا علی تا باشیم 🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭 میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با نمایش کاردستی داستان حدیث و.... پنج شنبه،۱۸ اردیبهشت ۹۹،در کنارتون هستیم ان شاءالله،ساعت چند؟؟؟؟ می گیم بهتون🤣 پس سریع فالو کنید این صفحه ی "بنیاد سفینه" رو: https://www.instagram.com/p/B_dhB38Dx9n/?igshid=2khcuo11oqef #امام_حسن #میلاد_امام_حسن_مجتبی #بنیاد_سفینه
14 اردیبهشت 1399 09:25:50
25 بازدید
bonyadsafineh
روانشناسان برخنداندن روزانه حداقل ده دقیقه کودک برای پرورش خلاقیت تاکید دارند #خندہ_کودک #بنیادسفینه #روانشناسی_کودک #بنیاد_سفینه #طنز #خندہ #پرورش_کودک #خلاقیت #bonyadsafineh @bonyadsafineh
21 آبان 1399 00:41:37
1 بازدید
ادمین بنیاد سفینه
8
25
ان شاء الله ظهور مهدی زهرا(عج) به زودی زود دوستان تون رو دعوت کنید تا چند روز دیگه اینجا با هم جشن بگیریم. #ظهور #ظهور_بسیار_نزدیک_است_ان_شاء_الله
شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید
برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید
19 خرداد 1401 01:06:12
زهرا غلامی
-0 پاسخ