پست های مشابه

دکتر سمانه رازقی

تا نشست روی یونیت پرسید شما اجازه می‌دین اگه خواستم گریه کنم 🥲🥺❤ بهش گفتم منم بعضی وقتا دلم میخواد گریه کنم، مطمئنم که دختر قوی‌ای هستی، ولی اگه دلت خواست گریه کن، اما به منم کمک کن روی دندونت یه ستاره خوشگل بچسبونیم گریه‌ شو کرد، اما کمک هم کرد، الیسا جونم تو عالی بودی 😍😍 برای دختر عمه‌ش مرسانا و پسرعموش سینا هم ستاره چسبوندیم 😁 هر سه تا مدال طلا گرفتن🥇 اما مدال سینا طلایی‌تر بود 🌹😎 شما بودین به الیسا چه جوابی می دادین؟ #همکاری_کودک_در_دندانپزشکی #هدایت_رفتاری_کودکان #دندانپزشک_متخصص_کودکان #دندان_شیری #کودک_و_دندانپزشک #behaviour_guidance #pedodontist #pediatric_dentistry

08 اسفند 1400 17:00:40

34 بازدید

دکتر سمانه رازقی

عامل میکروبی اصلی در ایجاد پوسیدگی‌های دندانی، باکتری #استرپتوکوک_موتانس است. این باکتری از راه #بزاق و از طریق بوسیدن صورت کودک، ظروف غذای مشترک، و نیز فوت کردن غذای کودک، انتقال پیدا می‌کند. اکثر اوقات منبع این باکتری، دهان مادر، پدر و یا خواهر و برادر کودک است. یک رفتار غلط و متاسفانه رایج دیگه که می‌تونه سبب انتقال باکتری مولد پوسیدگی بشه، تمیز کردن سر شیشه و پستانک کودک، توسط مادر و با بزاق دهان خودشه!! 🧐😨 در اطرافیان خودتون کدوم یک از رفتارهای اشتباه بالا رو بطور شایع می‌بینید؟!! #باکتری_پوسیدگی_دندان #باکتری_پوسیدگی_زا #بزاق #انتقال_باکتری_به_دهان_کودک #نوزاد #شیرخوار #tranmission_of_bacteria #streptococcus_mutans #normal_flora #oral_flora #oral_bacteria

01 مرداد 1400 16:17:47

31 بازدید

دکتر سمانه رازقی

مناسب‌ترین روش برای #مسواک_زدن_کودکان در سن *قبل از مدرسه*، مسواک زدن به روش افقی است. ⛔ توجه کنید که بعد از رویش دندان‌های دائمی این روش نباید استفاده شود، چراکه باعث تحلیل لثه خواهد شد. روش صحیح مسواک زدن در کودکان بزرگ‌تر و بزرگسالان را در پست‌های آینده معرفی می‌کنیم. اگر در رابطه با مسواک زدن در کودکان سوال دارین، در کامنت‌ها پاسخ خواهم داد. 😊🙏🌹 #بهداشت_دهان_کودک #مسواک_زدن_کودکان #کودکان_پیش_دبستانی #toothbrushing #preschoolers #horizontal_technique_toothbrushing

14 شهریور 1400 18:01:38

43 بازدید

دکتر سمانه رازقی

فلورایدتراپی با #وارنیش_فلوراید راهی آسان، ساده و موثر در پیشگیری، و متوقف ساختن پوسیدگی‌های دندانی است. تاثیر این روش در کاهش پوسیدگی‌ها هم بر روی #دندان‌_شیری و هم بر روی #دندان_دائمی، اثبات شده است🦷💫 برحسب شرایط دهان کودک، فلورایدتراپی با وارنیش هر سه ماه، هر چهار ماه، و یا هر شش ماه یکبار انجام می‌شود. تاله عزیز، کوچولوی نازنین سوری، که همراه خواهر بزرگترش زینه از دوستان قدیمی من هستن، هر سه تا چهار ماه یکبار برای فلورایدتراپی میان مطب 🤩🥰. بعضی کوچولوها طعم فلوراید رو دوست ندارن؛ تجربه شما چیه؟ #فلوراید_تراپی #فلوراید #فلورایدتراپی #پیشگیری #پیشگیری_از_پوسیدگی_دندان #دندان_شیری #دندان‌_دائمی #دندانپزشک_کودک #fluoridetherapy #fluoride #prevention_of_dental_caries #early_childhood_caries #primary_teeth

27 اردیبهشت 1401 15:48:15

162 بازدید

دکتر سمانه رازقی

گاهی ظاهر دندون سالمه اما از اون بغل مغل‌ها رنگ‌ش یه طوری دیده میشه!! بعد که رادیوگرافی می‌گیریم میبینم بعله! دو تا دندون از کنار هم پوسیده شدن. و از اونجا که قراره دندونهای آسیاب شیری تا ده یازده سالگی سر جاشون بمونن، باید ترمیم‌شون کنیم و ترمیم آمالگام که جزو بهترین و پردوام‌ترین ترمیمها در دندونهای شیریه، یکی از انتخاب‌هاست ❓️حالا به نظرتون چرا دندونها از کنار هم پوسیده شدن؟ #ترمیم_دندان_شیری #پوسیدگی_بین_دندانی #پوسیدگی_دندان_کودکان #پوسیدگی_دندان_شیری #دندان_شیری #آمالگام #حفظ_سلامت_دهان_کودکان #حفظ_دندان_شيرى

02 شهریور 1401 15:46:23

225 بازدید

دکتر سمانه رازقی

#دکتر_سمانه_رازقی #دندانپزشکی_کودکان #پوسیدگی_دندان_کودکان #دندانپزشکی_کودکان#کودکان#اطفال#ساختمان_پزشکان_شفا#دانشیار#دندان_پزشکی#متخصص#دندان#دندانپزشکی_تهران #دانشگاه_تهران #هیات_علمی #روکش_دندان_شیری#پیشگیری_از_پوسیدگی روکش_استنلس_استیل#دندان_خلفی_شیری #دندان_پزشکی #دندان_درد #پوسیدگی_دندان_شیری #dr_samaneh_razeghi#dental_clinic#dentist#childs#baby_teeth#Pediatric_dentist#shafa_doctors_building#tehran#Iran#sscrown#logo #nik

13 اسفند 1399 17:05:56

8 بازدید

سمانه رازقی

0

0

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی یک سال پر از افت و خیز در جوار کرونا تموم شد؛ با اشک و لبخند و با لحظات به یاد موندنی از فرشته‌های کوچولومون. 😍🥰 خدای مهربون رو شکرگزارم که توان این رو به ما داد که بتونیم دردی از دوستان کوچولوی نازنین‌مون رو تسکین بدیم. ممنون از همه پدر و مادرهای گلی که به ما اعتماد کردن و کوچولوهای نازنین‌شون رو به ما سپردن که بتونیم لبخند سالم و زیبا رو بهشون برگردونیم. 🙏❤🌹 خسته نباشید و تشکر ویژه از دستیارهای نازنین‌‌م که بدون حضورشون هیچی اونجوری که باید نیست. 😁 @mm.trxi7310 از همکاران جوان و نازنینم که جدیت، انگیزه و تلاش‌شون، انرژی و شوق مضاعفی رو در فضای کاری‌مون به ارمغان آورده، بسیار ممنونم. همیشه بدرخشید. 😊 @monire.heidari @sarushka_ @amir.m.azizzadeh از همکاران عزیزم، رفیقان راه، که راهنمائی، حمایت و همراهی‌شون تکیه‌گاه مون برای ادامه و گسترش ارائه درمانهای با کیفیت برای بیماران عزیزمون بوده، بسیار سپاسگزارم. @mohammad.khami @a.tnk @mniknami81 @mona_121360 @bastam_20 @engineer_firouzi @dr_nezamabadi و برادرِ جان، که وقت و بی‌وقت مزاحمتهای منو نادیده می‌گیره، بهترین برادر و گرافیست دنیا 😍😍 @razeqi.ir سالی سرشار از تندرستی، شادی و پیروزی رو برای همه آرزو می‌کنم. 🌱🌸🌱🌸 ای ز تو تغییر حال و سال‌ها حال ما را کن تو خوش‌تر حال‌ها

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

دکتر سمانه رازقی

سمانه رازقی

0

0

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی یک سال پر از افت و خیز در جوار کرونا تموم شد؛ با اشک و لبخند و با لحظات به یاد موندنی از فرشته‌های کوچولومون. 😍🥰 خدای مهربون رو شکرگزارم که توان این رو به ما داد که بتونیم دردی از دوستان کوچولوی نازنین‌مون رو تسکین بدیم. ممنون از همه پدر و مادرهای گلی که به ما اعتماد کردن و کوچولوهای نازنین‌شون رو به ما سپردن که بتونیم لبخند سالم و زیبا رو بهشون برگردونیم. 🙏❤🌹 خسته نباشید و تشکر ویژه از دستیارهای نازنین‌‌م که بدون حضورشون هیچی اونجوری که باید نیست. 😁 @mm.trxi7310 از همکاران جوان و نازنینم که جدیت، انگیزه و تلاش‌شون، انرژی و شوق مضاعفی رو در فضای کاری‌مون به ارمغان آورده، بسیار ممنونم. همیشه بدرخشید. 😊 @monire.heidari @sarushka_ @amir.m.azizzadeh از همکاران عزیزم، رفیقان راه، که راهنمائی، حمایت و همراهی‌شون تکیه‌گاه مون برای ادامه و گسترش ارائه درمانهای با کیفیت برای بیماران عزیزمون بوده، بسیار سپاسگزارم. @mohammad.khami @a.tnk @mniknami81 @mona_121360 @bastam_20 @engineer_firouzi @dr_nezamabadi و برادرِ جان، که وقت و بی‌وقت مزاحمتهای منو نادیده می‌گیره، بهترین برادر و گرافیست دنیا 😍😍 @razeqi.ir سالی سرشار از تندرستی، شادی و پیروزی رو برای همه آرزو می‌کنم. 🌱🌸🌱🌸 ای ز تو تغییر حال و سال‌ها حال ما را کن تو خوش‌تر حال‌ها

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن