پست های مشابه

مدرسه مامان ها

- ماماااااان حوصله ام سر رفته، هیچ بازی ندارم، چی بازی کنم؟... شاید شما هم این روزها چنین جمله هایی رو زیاد از بچه ها می شنوید... خیلی وقت ها بازی به ذهنش بچه ها نمی رسه که انجام بدن و یا اسباب بازی هایی دارن که به انتهای کمدشون رفته و به چشمشون نمیاد. 👈 می تونید با کمک بچه ها یک لیست از بازی هایی که می تونن انجام بدن رو تهیه کنید و به درب کمدشون بچسبونید تا بتونن بازی که دوست دارن رو راحت تر انتخاب کنن.🤗 👈 برای بچه های کوچکتر این لیست رو با نقاشی درست کنید و برای بچه های بزرگتر که می تونن بخونن اسم بازی ها رو بنویسید. 📌 نگید بازی نیست اگه خوب فکر کنید بازی های زیادی پیدا میکنید در لیست بازی های ما نزدیک ۸۰ تا بازی نوشته شد. می گید نه؟!... امتحان کنید👌

20 خرداد 1400 08:52:15

499 بازدید

مدرسه مامان ها

🔹 به نظرت این شکل چیه؟... 🤔 👈 به نظرت اون ابری که توی آسمونه شبیه چیه؟ وای اونجا رو نگاه کن به نظرم اون یکی شکل یه نهنگ گُنده اس که میخواد ماهی بخوره 👈 این میوه شکل چیه؟ چی میتونیم باهاش بسازیم و بخوریمش؟ بذار اینجاش رو با چاقو برش بزنم ببینیم شبیه چی میشه 👈 این کوکویی که گاز زدی شکل خرگوش شده اون طرفش رو هم گاز بزن ببینیم شبیه چی میشه! 📌 همصحبتی با کودک کار سختی نیست از هر فرصتی برای همصحبتی استفاده کنید و با پرسش هایی ساده ذهن آن ها را به تفکر وادار کنید #همصحبتی_با_کودک #خلاقیت #کودک_خلاق

25 خرداد 1400 11:52:00

107 بازدید

مدرسه مامان ها

🔹 تو بزرگتری، کوتاه بیا.... - مال خودمه نمیدم - منم میخوام - نه نمیشه لازمش دارم - مامااااان داداش قلم مو رو بهم نمیده نقاشی بکشم - ای بابا! بهش بده دیگه بچه اس، تو بزرگتری کوتاه بیا! 👈 هر روز با بچه ها، پر از اتفاقاتی میشه که میتونه کاسه ی صبر ما رو لبریز کنه و ما رو از کوره در بره اگه به اون ها به چشم یک بحران نگاه کنیم! 🤔 استاد بزرگواری گفتند: هر بحرانی یک فرصت است برای خلاقیتی جدید و تازه 👈 هیچ فکرش رو کردید اگه بتونیم این نوع نگاه رو تمرین کنیم زندگی چقدر هیجان انگیز میشه؟ 😁 📌 سعی کنیم به جای بی حوصلگی و از کوره در رفتن همراه بچه ها طرح مساله کنیم و حل مساله در زندگی رو تمرین کنیم تا وقتی بزرگ شدن به جای از کوره در رفتن به دنبال راه حل باشن👌 - چی شده؟ قلم مو میخوای نقاشی بکشی؟ - بله😭 - داداش هم الان قلمو رو لازم داره؟ - بله به من نمیده😢 - به نظرت چطوری میتونیم یه قلم مو بسازیم؟😃 بیا ببینیم با کاموا یا پنبه میشه؟🤔 بدو بریم یه چوب بستنی و چسب بیاریم.😏 👈 به بحران ها به چشم فرصت نگاه کنیم و سعی کنیم راهکارهای خلاقانه داشته باشیم و اون ها رو اینجا با هم به اشتراک بذاریم #بحران_یا_فرصت #دعوای_بچه_ها #خلاقیت_مادرانه #از_کوره_در_رفتن

24 خرداد 1400 10:22:43

185 بازدید

مدرسه مامان ها

👈 آدمِ سحر خیزِ درونتان را بیدار کنید! اگر شما می خواهید روز پربارتری داشته باشید، باید کمی زودتر از خواب بیدار شوید؛ به این ترتیب، مطمئنا شما زمان بیشتری برای خودتان خواهید داشت😏 #مادر_شاد #سحرخیزی

28 خرداد 1400 19:07:57

491 بازدید

مدرسه مامان ها

🔹 بازی با بچه ها فرصتی برای بازگشت به دوران کودکی ست... در بازی با بچه ها تصور کنید به دوران کودکی برگشته اید و خود را در سطح و اندازه یک کودک قرار دهید 👈 هیجانات شما نباید مصنوعی باشد؛ سعی کنید غرق در بازی شوید و از بازی لذت ببرید تا کودک هم از بازی با شما لذت ببرد. #بازی_با_کودک #در_لحظه_زندگی_کن #لذت_از_بازی

15 تیر 1400 16:25:36

125 بازدید

مدرسه مامان ها

🔹 فَلَوْ أَنَّ لَنَا كَرَّةً فَنَكُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ای کاش بار دیگر (به دنیا) بازگردیم و از مؤمنان باشیم! (شعرا/۱۰۲) هر روز صبح که چشم باز می کنیم و بیدار می شویم فرصت دوباره ایست برای ما که خدا به ما عطا کرده برای نفس کشیدن برای محبت کردن برای عشق ورزیدن برای بخشیدن برای جُبران برای دستگیری از یکدیگر برای زیبا دیدن زیبا شنیدن زیبا زندگی کردن و زیباتر مادری کردن... برای یک تشکر از خدا یک ذکر صلوات برای یک سلامِ دیگر به امام زمانمان... پس بسم الله بگو و این برگ جدید از دفتر زندگی ات را از نو و با خطی خوش بنویس... با همان حسِ آرزوی بازگشت به زندگیِ دنیا بعد از مرگ... #تلنگر #فرصت_دوباره_زندگی

27 خرداد 1400 16:20:53

511 بازدید

نیره بیدگلی

10

35

🔹 من از امروز به خودم قول میدم که مامان صبوری باشم... 👈 ما خیلی وقت ها با خودمون عهد می بندیم که من امروز میخوام صبور باشم و اتفاقا اون روز بچه ها تا می تونن شیطنت میکنن و ما به خاطر قولی که به خودمون دادیم مثلا هی صبوری میکنیم و صبوری میکنیم و چیزی نمیگیم و ناگهان آخر شب دیگه تحملمون تموم میشه و عین یک زودپز سوپاپ مغزمون میزنه بالا و بچه و همسر و خونه رو با خاک یکسان میکنیم!😒 به نظر میاد این کار ما بیشتر تحمل کردن هست یعنی ما فکر میکنیم صبر کردن یعنی نباید هیچی بگیم برای همین همه چیز رو می ریزیم توی خودمون و سکوت می کنیم اما ناگهان ظرفیتمون تموم میشه و منفجر میشیم! اما واقعا راهش اینه؟ صبوری و صبور بودن یعنی این؟... اصلا صبر کردن چه فرقی با تحمل کردن داره؟ 🤔 👈 نکته اینجاس که احساس درونی شما در اون موقعیت هایی که براتون پیش میاد و در تلاش هستید صبر داشته باشید خیلی مهمه اگه شما به تصور خودتون دارید بر یک مشکل صبر می کنید اما تمام مدت در غم و ناراحتی حاصل از اون وضعیت به سر می برید اسم کار شما صبر کردن نیست. شما فقط دارید تحمل می کنید! ویژگی بارز صبر کردن اینه که شما امیدوار باشید، حالتون خوب باشه و مرکز توجه و تمرکزتون به جای خود مشکل بر خوبی های زندگی تون باشه. و چه زیبا مادربزرگ هامون دو کلمه ی صبر و شکر رو در کنار هم استفاده میکردن... 📌 شما فقط در این صورت می تونید به صبر و تلاش خودتون دل خوش کنید که در هر لحظه و هر شرایطی خوبی ها و نعمت هاتون رو ببینید و شکرگزار باشید اما اگر هر لحظه لعنت می فرستید به زمین و زمان و حرف دل شما اینه که این اوضاع لعنتی کی تموم میشه این کار تحمل کردن هست و نتیجه اش را هم دیگه خودتون میتونید حدس بزنید... #صبر_و_تحمل #شکرگزاری #مادر_عصبانی

19 خرداد 1401 01:17:30

جالب و جامع!😊

نرگس مرادی

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:15:30

😍👏🧡🌹

سمیرا عبدی

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:14:33

این مطلب برای چند سال بود؟

سارا علیزاده

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:14:33

تشکر خیلی به دردم خورد ممنونم 🌹🌹🌹🌹

مهدیس سرابی

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:13:30

عالی عالی 😉

ندا خانی زاده

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

19 خرداد 1401 01:12:30

مرضیه اشتری

-0 پاسخ

مدرسه مامان ها

نیره بیدگلی

10

35

🔹 من از امروز به خودم قول میدم که مامان صبوری باشم... 👈 ما خیلی وقت ها با خودمون عهد می بندیم که من امروز میخوام صبور باشم و اتفاقا اون روز بچه ها تا می تونن شیطنت میکنن و ما به خاطر قولی که به خودمون دادیم مثلا هی صبوری میکنیم و صبوری میکنیم و چیزی نمیگیم و ناگهان آخر شب دیگه تحملمون تموم میشه و عین یک زودپز سوپاپ مغزمون میزنه بالا و بچه و همسر و خونه رو با خاک یکسان میکنیم!😒 به نظر میاد این کار ما بیشتر تحمل کردن هست یعنی ما فکر میکنیم صبر کردن یعنی نباید هیچی بگیم برای همین همه چیز رو می ریزیم توی خودمون و سکوت می کنیم اما ناگهان ظرفیتمون تموم میشه و منفجر میشیم! اما واقعا راهش اینه؟ صبوری و صبور بودن یعنی این؟... اصلا صبر کردن چه فرقی با تحمل کردن داره؟ 🤔 👈 نکته اینجاس که احساس درونی شما در اون موقعیت هایی که براتون پیش میاد و در تلاش هستید صبر داشته باشید خیلی مهمه اگه شما به تصور خودتون دارید بر یک مشکل صبر می کنید اما تمام مدت در غم و ناراحتی حاصل از اون وضعیت به سر می برید اسم کار شما صبر کردن نیست. شما فقط دارید تحمل می کنید! ویژگی بارز صبر کردن اینه که شما امیدوار باشید، حالتون خوب باشه و مرکز توجه و تمرکزتون به جای خود مشکل بر خوبی های زندگی تون باشه. و چه زیبا مادربزرگ هامون دو کلمه ی صبر و شکر رو در کنار هم استفاده میکردن... 📌 شما فقط در این صورت می تونید به صبر و تلاش خودتون دل خوش کنید که در هر لحظه و هر شرایطی خوبی ها و نعمت هاتون رو ببینید و شکرگزار باشید اما اگر هر لحظه لعنت می فرستید به زمین و زمان و حرف دل شما اینه که این اوضاع لعنتی کی تموم میشه این کار تحمل کردن هست و نتیجه اش را هم دیگه خودتون میتونید حدس بزنید... #صبر_و_تحمل #شکرگزاری #مادر_عصبانی

جالب و جامع!😊 نرگس مرادی

19 خرداد 1401 01:17:30

-0 پاسخ

😍👏🧡🌹 سمیرا عبدی

19 خرداد 1401 01:15:30

-0 پاسخ

این مطلب برای چند سال بود؟ سارا علیزاده

19 خرداد 1401 01:14:33

-0 پاسخ

تشکر خیلی به دردم خورد ممنونم 🌹🌹🌹🌹 مهدیس سرابی

19 خرداد 1401 01:14:33

-0 پاسخ

عالی عالی 😉 ندا خانی زاده

19 خرداد 1401 01:13:30

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن