پست های مشابه

تجربه نگاری

مادر دریایی از عشق، از خودگذشتی و صبره! 💫 مادر اونیه که از خواسته ها و نیاز های خودش میزنه تا زندگی رو برای خانوادش زیباتر کنه. توی این مسیر ممکنه فشار های جسمی و روحی زیادی به مادر وارد بشه و باعث فرسودگیش بشه. برای همین باید در کنار رسیدگی به خانواده از خودش هم مراقبت کنه. 😣 این مراقبت ممکنه ورزش باشه، 🧘🏻‍♀️ رسیدگی به پوست و مو باشه،🧖🏻‍♀️ وقت گذروندن با دوستان باشه و ...👭🏻 حالا مادر ها، برامون بنویسین که چجوری از خودتون مراقبت میکنین؟ چه کار هایی برای سلامت روح و جسمتون انجام میدین؟ 👇🏻❤

07 دی 1401 09:47:40

2220 بازدید

تجربه نگاری

💥🎁 نظرت رو به اشتراک بذار و جایزه بگیر 🎁💥 مرحله از پوشک گرفتن برای هر والدینی پر از چالشه! چالش هایی که نتیجه خیلی جذابی برای مادر ها نداره و با شستن مداوم تشک ها و فرش ها همراهه 😂 برامون توی قسمت نظر ها بنویس که چه سنی کوچولوت رو از پوشک گرفتی؟ چه چالش هایی داشتی؟ میتونی سوالاتت رو این زیر از مامان ها بپرسی و از تجربه هاشون استفاده کنی 😊 💥 بین نظرات قرعه کشی میشه و یه هدیه جذاب به برنده داده میشه 🥳 هدیه یک کیف نقاشی ۴۸ تیکه است که میتونه بچه هاتونو سر ذوق بیاره 🤩 #پوشک #از_پوشک_گرفتن

03 آبان 1401 11:51:28

609 بازدید

تجربه نگاری

یکی از هیجان انگیز ترین لحظه ها برای پدر ها لحظه ایه که خبر بابا شدنشون رو میشنون 😊 بعضی هاشون ذوق زده میشن و بعضیاشون از حجم مسئولیتی که یهو میاد رو دوششون میترسن😅😂 خیلی از مامانا تلاش میکنن که این خبر رو جوری به باباها بدن که سوپرایز بشن و اون لحظه، یه خاطره به یادموندنی بشه 😍 بعضیا آزمایش مثبت بارداریشونو کادو میکنن، بعضیا یه تیکه از وسایل نینی مثل کفش رو به بابا هدیه میدن، یه سریا با بازی و پانتومیم این خبر رو به باباها میدن، و ... حالا شما بگین که خبر بارداری رو چجوری به همسرتون دادین؟ واکنشش چی بود؟ 🤰🏻 این زیر برامون بنویسین 🤩👇🏻

14 آذر 1401 12:33:24

2421 بازدید

تجربه نگاری

اخر ساله و عید نوروز از رگ گردن به ما نزدیک تره ... یکی دو ماهی هست که از خونه ها بوی وایتکس و شوینده بلند شده و فصل داغ خونه تکونیه حالا برامون بنویسین که چجوری میتونیم خونه تکونی آسون داشته باشیم؟ چه ترفند ها و راه کار هایی دارین که به بقیه در خونه تکونی کمک میکنه؟ این پایین برامون بنویسین 👇🏻😍

09 اسفند 1401 13:29:38

278 بازدید

تجربه نگاری

براتون پیش اومده که بچتون با پدرش تنها بمونه و وقتی برمیگردین با یه فاجعه یا صحنه جالب مواجه شین؟ مثلا با این صحنه که بچتون کچل شده و توجیه پدرش اینه که وقتی خودم میتونم موهاشو بزنم چرا پول آرایشگاه بدیم 😂 یا وقتی که بلد نیستن موهای دخترشونو ببندن و از جاروبرقی کمک میگیرن 😅 ورق بزنین و تجربه های جذاب بقیه بابا ها رو ببینین 😬😂👈🏻 برامون این پایین بنویسین که باباها وقتی با بچه ها تنها شدن چیکارا کردن، چه خاطره های جالبی ساختن؟! 😁👇🏻

07 آذر 1401 13:33:24

2817 بازدید

تجربه نگاری

یکی از سخت ترین و دردناک ترین تجربه هایی که یه کودک میتونه داشته باشه از دست دادن یکی از نزدیکان یا عزیزانشه 😔 فوت عزیزان رو چجوری به کوچولوتون توضیح دادین؟ در جواب بچه ها به سوالایی مثل مرگ چیه و مامان بزرگ کجا رفته چی میگین؟ برامون تجربه هایی که درباره فوت یکی از نزدیکان کودک داشتین و اینکه چجوری بهشون توضیح دادین رو این پایین بنویسین 👇🏻

29 آبان 1401 14:58:13

3099 بازدید

پشتیبان بامانو

61

69

بهترین هدیه ای که به مادرتون دادین چی بوده؟

روز مادر نزدیکه و خیلیا دنبال بهترین کادو ها میگردن که باهاش از مادر یا همسرشون قدردانی کنن! 😍 برامون بنویسین که تا به حال چه کادویی به مادرتون دادین که خیلی باعث خوشحالیش شده؟ 🎁 یادتون نره که هدیه قرار نیست گرون باشه تا بهترین باشه 😊 ممکنه یه سنجاق سر هم باعث خوشحالی مادر بشه 💫 سایه همه مادر ها بالای سر فرزندانشون باشه و روح مادر هایی که پیشمون نیستن در آرامش باشه ❤ نطراتتون کمک میکنه که انتخاب بهتری داشته باشیم 😉

12 دی 1401 17:27:38

ما ۵ تا خواهر برادریم و معمولا شریکی با هم هدیه میخریم و باعث میشه دستمون بازتر باشه تو انتخاب. ولی اینکه کدوم هدیه بیشتر از همه مادرم رو خوشحال کرده سوال سختیه. مامانم کلا به همه یه واکنش نشون میدن و کلا هم خیلییی ذوق زده نمیشن 😅

زهرا موسوی

-3 پاسخ

13 دی 1401 16:53:08

ما هم معمولا شریکی کادو میخریم که بشه یه چیز درست درمون باهاش خرید

20 دی 1401 07:55:45

سلام من تازه عضو شدم اینجا.....اینجا گروه چت هم داره؟؟؟پیدا نمیکنم

20 دی 1401 19:43:55

سلام نه گروه چت نداره. تو پست های تجربه نگاری مثل این پست، از تجربیاتمون در مورد یه موضوع خاص حرف میزنیم

12 دی 1401 17:43:14

یبار مامانم یه سرویس نقره چشمشو گرفته بود ولی فقط گوشوارشو خریده بود با داداشم رفتیم گردنبند و انگشتر ستشم خریدیم و دادیم بهش نگم که چقدررر خوشحال شد

سیمین

-1 پاسخ

13 دی 1401 17:23:53

چه خوب من امسال نمیدونم چی باید بخرم

12 دی 1401 17:45:42

من هر چی میخرم براش میزنه تو ذوقم 😅 هی میگه میخواستم چیکار؟ برا چی پولتو میدی به این چیزا 😄

حسنزاده

-3 پاسخ

12 دی 1401 17:58:14

😅😅🤦🏻‍♀️

13 دی 1401 16:58:21

خب پس من تنها نیستم😅

13 دی 1401 16:56:06

دقیقا اکثر مواقع همینجورین 🤣

12 دی 1401 19:25:27

الان از مامانم پرسیدم کدوم از هدیه هایی که تا الان بهتون دادیمو بیشتر دوست داشتین؟ گفتن همینکه هستین و به یادمین ، خوشحال کننده ترین هدیه ست 😍

یاسمین شکوهی

-2 پاسخ

13 دی 1401 16:49:21

جواب همیشگی 😂

13 دی 1401 17:03:31

اخی 😍😍😍

13 دی 1401 01:18:04

❤️🤍💚

ماکان فتح الهی

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

13 دی 1401 16:52:30

رویا ابراهیمی

-1 پاسخ

تجربه نگاری

پشتیبان بامانو

61

69

روز مادر نزدیکه و خیلیا دنبال بهترین کادو ها میگردن که باهاش از مادر یا همسرشون قدردانی کنن! 😍 برامون بنویسین که تا به حال چه کادویی به مادرتون دادین که خیلی باعث خوشحالیش شده؟ 🎁 یادتون نره که هدیه قرار نیست گرون باشه تا بهترین باشه 😊 ممکنه یه سنجاق سر هم باعث خوشحالی مادر بشه 💫 سایه همه مادر ها بالای سر فرزندانشون باشه و روح مادر هایی که پیشمون نیستن در آرامش باشه ❤ نطراتتون کمک میکنه که انتخاب بهتری داشته باشیم 😉

ما ۵ تا خواهر برادریم و معمولا شریکی با هم هدیه میخریم و باعث میشه دستمون بازتر باشه تو انتخاب. ولی اینکه کدوم هدیه بیشتر از همه مادرم رو خوشحال کرده سوال سختیه. مامانم کلا به همه یه واکنش نشون میدن و کلا هم خیلییی ذوق زده نمیشن 😅 زهرا موسوی

12 دی 1401 17:27:38

-3 پاسخ

ما هم معمولا شریکی کادو میخریم که بشه یه چیز درست درمون باهاش خرید

13 دی 1401 16:53:08

سلام من تازه عضو شدم اینجا.....اینجا گروه چت هم داره؟؟؟پیدا نمیکنم

20 دی 1401 07:55:45

سلام نه گروه چت نداره. تو پست های تجربه نگاری مثل این پست، از تجربیاتمون در مورد یه موضوع خاص حرف میزنیم

20 دی 1401 19:43:55

یبار مامانم یه سرویس نقره چشمشو گرفته بود ولی فقط گوشوارشو خریده بود با داداشم رفتیم گردنبند و انگشتر ستشم خریدیم و دادیم بهش نگم که چقدررر خوشحال شد سیمین

12 دی 1401 17:43:14

-1 پاسخ

چه خوب من امسال نمیدونم چی باید بخرم

13 دی 1401 17:23:53

من هر چی میخرم براش میزنه تو ذوقم 😅 هی میگه میخواستم چیکار؟ برا چی پولتو میدی به این چیزا 😄 حسنزاده

12 دی 1401 17:45:42

-3 پاسخ

😅😅🤦🏻‍♀️

12 دی 1401 17:58:14

خب پس من تنها نیستم😅

13 دی 1401 16:58:21

دقیقا اکثر مواقع همینجورین 🤣

13 دی 1401 16:56:06

الان از مامانم پرسیدم کدوم از هدیه هایی که تا الان بهتون دادیمو بیشتر دوست داشتین؟ گفتن همینکه هستین و به یادمین ، خوشحال کننده ترین هدیه ست 😍 یاسمین شکوهی

12 دی 1401 19:25:27

-2 پاسخ

جواب همیشگی 😂

13 دی 1401 16:49:21

اخی 😍😍😍

13 دی 1401 17:03:31

❤️🤍💚 ماکان فتح الهی

13 دی 1401 01:18:04

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن