پست های مشابه

تجربه نگاری

اسم انتخاب کردن یکی از قشنگترین تصمیم های زندگی والدینیه که در انتظار به دنیا اومدن کوچولوشون هستن! اکثرا با وسواس و دقت زیاد این تصمیم رو میگیرن، چون اسمی که انتخاب میکنی، هویت کودکه و قراره با اون اسم شناخته بشه. در عین زیبا بودن باید پرمعنی باشه تا کودک هم در آینده از انتخابی که براش کردین راضی باشه 😉 حالا شما برامون بنویسین که چه اسمی روی کوچولوتون گذاشتین؟😍 دلیل این انتخاب شما چی بوده؟ 😊

04 بهمن 1401 14:07:42

2791 بازدید

تجربه نگاری

روز هایی که کوچولو ها مریض میشن جزو سخت ترین روز های پدر و مادر هاست... مخصوصا اگه با یه کوچولوی بدقلق روبرو باشن که هیچ جوره دارو نمیخوره 😫 این دسته از والدین، انقدر باید روش ها و ترفند های مختلف امتحان کنن تا یکیش جواب بده از قاطی کردن دارو با آب میوه و سوپ بگیر... تا فوت کردن تو صورتش که قورت بده 😅 حالا شما برامون بگین که چجوری به کوچولوی بدقلقتون دارو میدین؟ چه ترفند هایی دارین؟ این زیر تجربتون رو بنویسین تا به بقیه مامان بابا ها کمک کنیم👇🏻🤩

26 دی 1401 13:15:01

2731 بازدید

تجربه نگاری

اخر ساله و عید نوروز از رگ گردن به ما نزدیک تره ... یکی دو ماهی هست که از خونه ها بوی وایتکس و شوینده بلند شده و فصل داغ خونه تکونیه حالا برامون بنویسین که چجوری میتونیم خونه تکونی آسون داشته باشیم؟ چه ترفند ها و راه کار هایی دارین که به بقیه در خونه تکونی کمک میکنه؟ این پایین برامون بنویسین 👇🏻😍

09 اسفند 1401 13:29:38

278 بازدید

تجربه نگاری

یکی از هیجان انگیز ترین لحظه ها برای پدر ها لحظه ایه که خبر بابا شدنشون رو میشنون 😊 بعضی هاشون ذوق زده میشن و بعضیاشون از حجم مسئولیتی که یهو میاد رو دوششون میترسن😅😂 خیلی از مامانا تلاش میکنن که این خبر رو جوری به باباها بدن که سوپرایز بشن و اون لحظه، یه خاطره به یادموندنی بشه 😍 بعضیا آزمایش مثبت بارداریشونو کادو میکنن، بعضیا یه تیکه از وسایل نینی مثل کفش رو به بابا هدیه میدن، یه سریا با بازی و پانتومیم این خبر رو به باباها میدن، و ... حالا شما بگین که خبر بارداری رو چجوری به همسرتون دادین؟ واکنشش چی بود؟ 🤰🏻 این زیر برامون بنویسین 🤩👇🏻

14 آذر 1401 12:33:24

2421 بازدید

تجربه نگاری

این روزا آنفولانزا و سرماخوردگی همه گیر شده و بخصوص بچه ها رو درگیر میکنه! شما چه تجربه ای در این باره دارین تا به مامان باباهایی که کوچولوشون سرماخورده کمک کنه؟🤒 تجربه ها و نکاتی که باهاش روبرو شدین توی نظرات بنویسین 😊

22 آبان 1401 14:10:29

6053 بازدید

تجربه نگاری

خیلیا اعتقاد دارن که روروئک برای بچه خوب نیست و روند تکاملی کودک رو به تاخیر میندازه و خطراتی مثل چپ کردن و افتادن داره.🤔 برعکس بعضیا اعتقاد دارن که روروئک باعث میشه بچه زودتر راه بیفته. علاوه بر اون، این وسیله انقدر برای بچه ها جذاب و سرگرم کنندس که باعث میشه مامانا برای لحظاتی استراحت کنن و نفسی تازه کنن 😅 حالا شما جزو کدوم دسته این؟ این وسیله براتون مفید بوده یا مضر؟ تجریبات و دانسته هاتون رو در قسمت نظرات با بقیه مامان باباها به اشتراک بذارین 🤩👇🏻

21 آذر 1401 13:40:44

6752 بازدید

پشتیبان بامانو

61

69

بهترین هدیه ای که به مادرتون دادین چی بوده؟

روز مادر نزدیکه و خیلیا دنبال بهترین کادو ها میگردن که باهاش از مادر یا همسرشون قدردانی کنن! 😍 برامون بنویسین که تا به حال چه کادویی به مادرتون دادین که خیلی باعث خوشحالیش شده؟ 🎁 یادتون نره که هدیه قرار نیست گرون باشه تا بهترین باشه 😊 ممکنه یه سنجاق سر هم باعث خوشحالی مادر بشه 💫 سایه همه مادر ها بالای سر فرزندانشون باشه و روح مادر هایی که پیشمون نیستن در آرامش باشه ❤ نطراتتون کمک میکنه که انتخاب بهتری داشته باشیم 😉

12 دی 1401 17:27:38

ما ۵ تا خواهر برادریم و معمولا شریکی با هم هدیه میخریم و باعث میشه دستمون بازتر باشه تو انتخاب. ولی اینکه کدوم هدیه بیشتر از همه مادرم رو خوشحال کرده سوال سختیه. مامانم کلا به همه یه واکنش نشون میدن و کلا هم خیلییی ذوق زده نمیشن 😅

زهرا موسوی

-3 پاسخ

13 دی 1401 16:53:08

ما هم معمولا شریکی کادو میخریم که بشه یه چیز درست درمون باهاش خرید

20 دی 1401 07:55:45

سلام من تازه عضو شدم اینجا.....اینجا گروه چت هم داره؟؟؟پیدا نمیکنم

20 دی 1401 19:43:55

سلام نه گروه چت نداره. تو پست های تجربه نگاری مثل این پست، از تجربیاتمون در مورد یه موضوع خاص حرف میزنیم

12 دی 1401 17:43:14

یبار مامانم یه سرویس نقره چشمشو گرفته بود ولی فقط گوشوارشو خریده بود با داداشم رفتیم گردنبند و انگشتر ستشم خریدیم و دادیم بهش نگم که چقدررر خوشحال شد

سیمین

-1 پاسخ

13 دی 1401 17:23:53

چه خوب من امسال نمیدونم چی باید بخرم

12 دی 1401 17:45:42

من هر چی میخرم براش میزنه تو ذوقم 😅 هی میگه میخواستم چیکار؟ برا چی پولتو میدی به این چیزا 😄

حسنزاده

-3 پاسخ

12 دی 1401 17:58:14

😅😅🤦🏻‍♀️

13 دی 1401 16:58:21

خب پس من تنها نیستم😅

13 دی 1401 16:56:06

دقیقا اکثر مواقع همینجورین 🤣

12 دی 1401 19:25:27

الان از مامانم پرسیدم کدوم از هدیه هایی که تا الان بهتون دادیمو بیشتر دوست داشتین؟ گفتن همینکه هستین و به یادمین ، خوشحال کننده ترین هدیه ست 😍

یاسمین شکوهی

-2 پاسخ

13 دی 1401 16:49:21

جواب همیشگی 😂

13 دی 1401 17:03:31

اخی 😍😍😍

13 دی 1401 01:18:04

❤️🤍💚

ماکان فتح الهی

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

13 دی 1401 16:52:30

رویا ابراهیمی

-1 پاسخ

تجربه نگاری

پشتیبان بامانو

61

69

روز مادر نزدیکه و خیلیا دنبال بهترین کادو ها میگردن که باهاش از مادر یا همسرشون قدردانی کنن! 😍 برامون بنویسین که تا به حال چه کادویی به مادرتون دادین که خیلی باعث خوشحالیش شده؟ 🎁 یادتون نره که هدیه قرار نیست گرون باشه تا بهترین باشه 😊 ممکنه یه سنجاق سر هم باعث خوشحالی مادر بشه 💫 سایه همه مادر ها بالای سر فرزندانشون باشه و روح مادر هایی که پیشمون نیستن در آرامش باشه ❤ نطراتتون کمک میکنه که انتخاب بهتری داشته باشیم 😉

ما ۵ تا خواهر برادریم و معمولا شریکی با هم هدیه میخریم و باعث میشه دستمون بازتر باشه تو انتخاب. ولی اینکه کدوم هدیه بیشتر از همه مادرم رو خوشحال کرده سوال سختیه. مامانم کلا به همه یه واکنش نشون میدن و کلا هم خیلییی ذوق زده نمیشن 😅 زهرا موسوی

12 دی 1401 17:27:38

-3 پاسخ

ما هم معمولا شریکی کادو میخریم که بشه یه چیز درست درمون باهاش خرید

13 دی 1401 16:53:08

سلام من تازه عضو شدم اینجا.....اینجا گروه چت هم داره؟؟؟پیدا نمیکنم

20 دی 1401 07:55:45

سلام نه گروه چت نداره. تو پست های تجربه نگاری مثل این پست، از تجربیاتمون در مورد یه موضوع خاص حرف میزنیم

20 دی 1401 19:43:55

یبار مامانم یه سرویس نقره چشمشو گرفته بود ولی فقط گوشوارشو خریده بود با داداشم رفتیم گردنبند و انگشتر ستشم خریدیم و دادیم بهش نگم که چقدررر خوشحال شد سیمین

12 دی 1401 17:43:14

-1 پاسخ

چه خوب من امسال نمیدونم چی باید بخرم

13 دی 1401 17:23:53

من هر چی میخرم براش میزنه تو ذوقم 😅 هی میگه میخواستم چیکار؟ برا چی پولتو میدی به این چیزا 😄 حسنزاده

12 دی 1401 17:45:42

-3 پاسخ

😅😅🤦🏻‍♀️

12 دی 1401 17:58:14

خب پس من تنها نیستم😅

13 دی 1401 16:58:21

دقیقا اکثر مواقع همینجورین 🤣

13 دی 1401 16:56:06

الان از مامانم پرسیدم کدوم از هدیه هایی که تا الان بهتون دادیمو بیشتر دوست داشتین؟ گفتن همینکه هستین و به یادمین ، خوشحال کننده ترین هدیه ست 😍 یاسمین شکوهی

12 دی 1401 19:25:27

-2 پاسخ

جواب همیشگی 😂

13 دی 1401 16:49:21

اخی 😍😍😍

13 دی 1401 17:03:31

❤️🤍💚 ماکان فتح الهی

13 دی 1401 01:18:04

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن